۲۹۵ متخلف زیست محیطی در لرستان دستگیر شدند
13 تیر 1401 - 21:32
بازدید 82
4
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: امسال ۲۷۸ پرونده تخلف زیست محیطی در این استان تشکیل شده که در این راستا ۲۹۵ متخلف محیط زیست دستگیر و مرجع قضایی معرفی شدند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: علی سالاروند اظهار داشت: با توجه به اینکه سیاست این اداره کل در مورد تخلفات صید و شکار حضور به موقع در مناطق و پیشگیری از وقوع تخلف زیست محیطی است نیروهای یگان حفاظت محیط زیست استان در سه ماه نخست سال از ۷۰ مورد شکار و صید غیرمجازجلوگیری نموده و قبل از انجام تخلف وارد عمل شده و متخلفان را طبق ماده ۱۵ قانون شکار و صید مبنی بر شروع به شکار و صید دستگیر و به مقامات قضایی معرفی کردند.

وی افزود: امسال سه مورد شکار غیرمجاز پرندگان شامل یک قطعه فلامینگو و ۲ قطعه کبک و سه مورد شکار غیرمجاز پستانداران شامل یک راس بز وحشی ۲  راس گراز و ۶۹ قطعه ماهی از صیادارن غیر مجاز کشف و ضبط شد.

وی اظهار داشت: در این مدت ۲۶ مورد زنده گیری پرندگان و پستانداران توسط متخلفان زیست محیطی ثبت شده است که این موارد توسط یگان های حفاظت محیط زیست استان کشف و ضبط شدند.

سالاروند عنوان کرد: میزان ضررو زیان وارده به محیط زیست در این مدت سه میلیارد و ۶۰۷ ملیون ریال بوده است که از این میزان ۶۳۷ میلیارد ریال وصل و وصول باقیمانده این رقم در دست اقدام است.

بیشتر بخوانید:
شکارچی کل وحشی در لرستان نقره داغ شد
۷۹ قبضه سلاح شکاری و جنگی در لرستان کشف شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.