مردم کرمانشاه در سفر رئیس جمهور به استان خبرهای خوبی خواهند شنید
17 تیر 1401 - 12:16
بازدید 72
4
سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه: سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های استان در سفر رئیس جمهور به کرمانشاه، گفت: تلاش‌ زیادی در جلسات پیش از سفر برای بهره مندی استان از مصوبات شده و اتفاقات بسیار خوبی برای استان رقم خواهد خورد و مردم خبرهای خوبی خواهند شنید.
پ
پ

به گزارش گفتمان: «محمد پورهاشمی» روز پنجشنبه در جلسه برنامه‌ریزی سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه در استانداری، اظهار داشت: مردم خبرهای خوبی از این سفر خواهند شنید و  استاندار پس از سفر این خبرها را  اعلام خواهد کرد.

وی با تاکید بر بهره گیری حداکثری از سفر رییس جمهور تصریح کرد: سفرهای رییس دولت سیزدهم بسیار ساده است و از اشرافی گری های گذشته کاملا پرهیز می‌شود.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه در ادامه گفت: تاکید رییس جمهور بر حضور وزرا در میان مردم است و در برنامه ریزی و تدارکات، به این سفر  فقط به شکل فرصت نگاه کنیم و نباید متمرکز تشریفات شویم.

پورهاشمی همچنین با اشاره به برجسته سازی ظرفیت های استان در این سفر تاکید کرد: ورود و حضور وزرا و معاونین رئیس جمهور در میان مردم و مناطق، می تواند به آشنایی و درک بهتر مسائل و مشکلات بیانجامد و موجب تصمیم گیری های اساسی تری منتج شود.

در این جلسه ضمن بررسی آخرین تصمیمات و برنامه ریزی های سفر رئیس جمهور به استان کرمانشاه، چگونگی برپایی نمایشگاه ظرفیت‌ها و آثار برجسته فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی استان در این سفر مورد بحث و بررسی قرار گرفت و تصمیماتی در این خصوص اتخاذ شد.

زمان دقیق سفر رئیس جمهور و هیات دولت در قالب سفرهای استانی به کرمانشاه هنوز مشخص نیست اما به احتمال فراوان این سفر در تیرماه امسال انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:
عملیاتی شدن منطقه آزاد و اتمام طرح گرمسیری مطالبه مردم قصرشیرین از رئیس جمهور
ابراز امیدواری وزیر کشور برای رفع معضل بیکاری در کرمانشاه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.