شرکت‌های وابسته به دولت برای رفع بیکاری در استان کرمانشاه سرمایه‌گذاری کنند
24 تیر 1401 - 13:27
بازدید 72
3
رئیس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه: رییس‌ مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت سرمایه‌گذاری در کرمانشاه برای توسعه اشتغالزایی تاکید کرد و گفت: از شرکت های وابسته به دولت تقاضا داریم که هر کدام از آنها در استان یک شرکت ایجاد
پ
پ

به گزارش گفتمان: «آرش لهونی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری که با حضور رییس‌جمهور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بیکاری را مهم‌ترین معضل کرمانشاه دانست و پیشنهاد داد کارگروه ویژه ای برای رفع معضل بیکاری استان کرمانشاه تشکیل شود و رییس جمهور مستقیم بر آن‌ نظارت داشته باشد.

وی با اشاره به عقب ماندگی‌های تاریخی و هشت سال درگیری مستقیم استان در جنگ تحمیلی، اظهار داشت: مشکلات تاریخی، امروز کرمانشاه را به بیکارترین استان کشور تبدیل کرده است.

وی خشکسالی، بیکاری و کوله‌بری را از جمله مهترین مشکلات استان دانست و گفت: دولت مردمی و انقلاب همراهی مجلس شورای اسلامی را به همراه دارد و انتظار می رود این مشکلات را برطرف کند.

رییس مجمع نمایندگان استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های استان کرمانشاه گفت: با وجود تنوع قومی و مذهبی، اتحاد خوبی در استان کرمانشاه و وفاداری به نظام و رهبری در میان مردم به خوبی دیده می شود.

لهونی افزود: در اینکه دولتمردان برای رفع معضلات کشور تمام توان‌ خود را به کار گرفته اند شکی نیست اما توجه به زمان تغییرات حکمرانی در جهان می تواند در تصمیم گیری های دولت تاثیر گذار باشد.

وی با اشاره به اینکه جوانان استان کرمانشاه خواهان رفع معضل بیکاری هستند، گفت: ما منابع آبی غنی در کرمانشاه داریم اما در کنار این منابع بسیاری از مناطق با تنش آبی روبه رو هستند از این رو مدیریت درست منابع آبی ضروری است.

رییس مجمع نمایندگان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت اجرای طرح سردسیری و تکمیل سامانه گرمسیری، گفت: مرز امروز زمینه ای برای توسعه استان های کرمانشاه و غرب کشور است؛ باید از ظرفیت بازار اقلیم‌ کردستان عراق به درستی استفاده کرد.

لهونی خواهان ساماندهی مبادلات مرزی در کرمانشاه شد و گفت: تسریع در عملیات اجرایی منطقه ویژه اقتصادی قصرشیرین و بهبود وضعیت راه ها از مهم‌ترین خواسته های مردم کرمانشاه است.

رییس مجمع‌ نمایندگان استان کرمانشاه تغییر وضعیت نیروهای قرار دادی بیمارستان های کرمانشاه را یک خواسته استان دانست و گفت: این نیروها در زمان‌کرونا زحمت های بسیاری کشیدند و این ضروری است که برای آنها چاره اندیشی شود.

بیشتر بخوانید:
ابراز امیدواری وزیر کشور برای رفع معضل بیکاری در کرمانشاه
کاهش ۷ درصدی “نرخ بیکاری” کرمانشاه کار بزرگی است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.