سارقان مسلح محموله در جاده‌های لرستان دستگیر شدند/ اعتراف به ۱۸ فقره سرقت
25 تیر 1401 - 14:50
بازدید 108
2
فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری سارقان محموله در مسیر جاده‌های این استان خبر داد و گفت: این افراد در همه سرقت‌ها از سلاح گرم استفاده می‌کردند.
پ
پ

به گزارش گفتمان: یحیی الهی ‌اظهار داشت:  سارقان محموله  در مسیر جاده‌های لرستان که  از سال گذشته  اقدام به سرقت می‌کردند و در همه سرقت‌ها سلاح گرم به‌همراه داشتند، امروز دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه  از باند سارقان  ۲ دستگاه خودرو توقیف و ۲ قبضه سلاح گرم نیز از آنان کشف شد، افزود: سارقان محموله در مسیر جاده‌های لرستان با اشراف پلیس آگاهی این استان شناسایی  و پنج نفر دستگیر شدند که تاکنون به ۱۸ فقره سرقت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: دستگاه قضا با مجرمان برخورد جدی خواهد کرد اما باتوجه به اینکه این استان یک استان عشیره‌ای است مال‌باختگان نسبت به رضایت به متهم سریع اقدام می‌کنند وهمین امرسبب آزادی زودهنگام سارقان می‌شود که انتظار داریم  مالباختگان در رضایت‌دادن بدون اغماض برخورد کنند.

وی بیان کرد: پلیس و دستگاه قضایی با تمام توان با آنان برخورد قانونی خواهند کرد و از شهروندان نیز درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه ناامنی بلافاصله از طریق تلفن ۱۱۰ پلیس را در جریان قرار دهند.

بیشتر بخوانید:
سارقان ۲۰ میلیارد تومان طلا و سکه در لرستان دستگیر شدند
عوامل سرقت مسلحانه طلافروشی در نورآباد لرستان دستگیر شدند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.