معرفی ۱۲ هزار پرونده تسهیلات کرونا به بانک های ایلام
09 شهریور 1399 - 16:29
بازدید 199
4

به گزارش گفتمان زاگرس:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: حدود ۱۲ هزار پرونده برای متقاضیان آسیب دیده از کرونا در استان با اعتبار یک هزار میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در سیستم بانکی جهت پرداخت تسهیلات معرفی شده است. شکراله شیرخانی اظهار داشت: استان ایلام تاکنون رتبه اول را در پرداخت تسهیلات کرونا […]

پ
پ


به گزارش گفتمان زاگرس:مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام گفت: حدود ۱۲ هزار پرونده برای متقاضیان آسیب دیده از کرونا در استان با اعتبار یک هزار میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در سیستم بانکی جهت پرداخت تسهیلات معرفی شده است.

شکراله شیرخانی اظهار داشت: استان ایلام تاکنون رتبه اول را در پرداخت تسهیلات کرونا در کشور کسب کرده و در مجموع ۲ هزار میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در تلاشیم برای جذب اعتبار باقی مانده هرچه سریعتر با کمک دستگاه های تخصصی اقدام کنیم، افزود: ۶ هزار و ۶۲ طرح با اعتبار ۴۹۰ میلیارد ریال تسهیلات حمایت از واحدهای آسیب دیده از کرونا در استان پرداخت شده است.

شیرخانی ضمن قدردانی از همکاری بانک های عامل استان گفت: امیدواریم با تسریع در روند پرداخت، همه تسهیلات اختصاص یافته به استان جذب شود و جذب این تسهیلات در کاهش آسیب های ناشی از کرونا به صنوف مختلف موثر واقع شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام تصریح کرد: بر اساس تصمیم ستاد ملی کرونا، مهلت دریافت تسهیلات کرونا برای کسب و کارهای دارای بیمه تا ۱۵شهریور ماه امسال و مهلت ثبت‌نام کسب‌ و کارهای فاقد بیمه در سامانه کارا نیر تا پایان شهریور تمدید شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.