طرح توسعه فولاد پاسارگاد نوید در بروجرد افتتاح شد
06 شهریور 1401 - 17:25
بازدید 78
3
همزمان با پنجمین روز از هفته دولت با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان طرح توسعه فولاد پاسارگاد نوید در بروجرد افتتاح شد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان لرستان در حاشیه آیین افتتاح این واحد صنعتی گفت: طرح توسعه فولاد پاسارگاد نوید واقع شهرک صنعتی شماره یک بروجرد با ظرفیت ۱۲۰ هزار تن در سال ( ۶۰ هزار تن مربوط به قبل توسعه و ۶۰ هزار تن مربوط به طرح توسعه) با اشتغال ۸۰ نفر ( ۵۵ نفر مربوط به قبل توسعه و ۲۵ نفر مربوط به بعد از توسعه) با حجم سرمایه گذاری جدید به میزان ۵۵۰ میلیارد ریال است.

بهمن جعفری افزود: این واحد تنها تولید کننده شمش فولادی در استان است، شمش در بین محصولات فولادی از اهمیت بالایی برخودار است و در قیمت گذاری محصولات فولادی شاخص( به عنوان خط کش) است.

وی بیان کرد: قبل از شمش و بعد از شمس براساس قیمت این محصول ارزش گذاری می شوند.

وی در خصوص فولاد پاسارگاد نوید اضافه کرد: این واحد یکی از واحدهای صنعتی خوب استان است که در برنامه واحد، طرح‌های خوبی از جمله تولید آهن اسفنجی و نیروگاه ۲۰ مگاواتی جهت خود تامین بودن واحد، در نظر گرفته شده است.

رییس سازمان صنعت معدن و تجارت لرستان افزود:  همچنین در راستای تامین نقدینگی مبلغ ۳۰۰ میلیارد ریال با عاملیت بانک صنعت و معدن از محل تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۰  پرداخت شده است.

آیین افتتاح طرح توسعه فولاد پاسارگاد نوید واقع در شهرستان بروجرد با حضور فرهاد زیویار استاندار لرستان،  دالوند معاون عمرانی استانداری، بهمن جعفری رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت، فرماندار بروجرد و دیگر مسوولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

بیشتر بخوانید:
مجتمع ورزشی المپیک زاگرس بروجرد با حضور وزیر ورزش افتتاح می‌شود
تدوین سند چشم‌ انداز پنج ساله شهر بروجرد ضروری است

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.