تداوم تلاش برای یافتن جسد فرد مفقود شده در رودخانه سیمره
15 شهریور 1401 - 12:48
بازدید 142
4
فرماندار دره شهر: فرماندار دره شهر گفت: عملیات جستجو برای یافتن جوان دره شهری مفقود شده در رودخانه سیمره به پانزدهمین روز خود رسید.
پ
پ

به گزارش گفتمان: هوشنگ طاهری اظهار داشت: باتوجه به حجم بالای ریزش کوه، عمق زیاد چاله ای که جسد در آن قرار دارد و جوشش مداوم چشمه های رودخانه سیمره کار را برای جستجوگران کند کرده است.

وی افزود: در طول ۱۵ روز گذشته تاکنون مقادیر زیادی از آوار کوه ریزش شده توسط دستگاه های مستقر در محل حادثه جابجا شده اند و مسیر هدایت آب نیز تغییر داده شده است اما به علت عمق زیاد گودال و حجم کوه و سنگین ریزش شده یافتن جسد با سختی همراه است.

طاهری ادامه داد: برای یافتن جسد متوفی از عدنان مطوری (که تربیت کننده سگ های زنده یاب و جسدیاب است و در حادثه متروپل تعداد زیادی از افراد زنده و اجساد محبوس در آوار را یافته بود)، استفاده و با حضور در مکان حادثه توانست توسط سگ خود محل دقیق جسد را شناسایی کند.

وی یادآور شد: در طی مدت عملیات جستجو، باتوجه به اندازه بسیار بزرگ سنگ ها و سختی و مقاومت بالای آنها، موتور دستگاه پیکور سوخت و هم اکنون ۲ دستگاه پیکور، یک بیل مکانیکی و یک گریدر فعال است و یک دستگاه پیکور نیز توسط یک فرد خیر در حال اعزام به منطقه است.

فرماندار دره شهر با بیان اینکه یافتن این جسد به یک مطالبه مهم عمومی تبدیل شده است، ابراز امیداوری کرد: تا پایان هفته جاری جستجوگران بتوانند فرد متوفی را در عمق گودال بیرون بکشند و تحویل خانواده چشم انتظارش بدهند.

۳۱ مردادماه فردی ۲۸ ساله دارای ۲ فرزند خرسال به علت ریزش دیواره دره مشرف به سد سیمره مفقود شد و جستجوها برای یافتن وی ادامه دارد.

احتمال می رود فرد مفقودی با انفجار دینامیت و مواد منفجره قصد صید ماهی مورد حادثه قرار گرفته باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.