وضعیت نیروهای شرکتی ادارات تا پایان سال جاری تعیین تکلیف می شود
19 شهریور 1401 - 15:55
بازدید 81
4
نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون، آخرین مهلت تعیین تکلیف وضعیت نیروهای شرکتی شاغل در ادارات و دستگاه های اجرایی دولتی، تا پایان سال جاری است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: محسن فتحی روز شنبه در نشست بیان و بررسی مسائل و مشکلات پیش روی بخش کشاورزی کردستان در  سنندج اظهار داشت: بی شک برای اجرای برنامه های مختلف، دولت نیاز به نیروهای باانگیزه و فعال دارد که بخشی از نیروها به دلیل وضعیت شغلیشان نمی توانند آنگونه باید و شاید فعالیت تاثیرگذاری داشته باشند.

وی اضافه کرد: وقتی هزینه های جاری زندگی با حقوق و دستمزدها فاصله داشته باشد نمی توان انتظار انجام کار صحیح را از کارکنان داشت و این مساله منجر به نارضایتی هایی شده است.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه، تعیین تکلیف کارکنان شرکتی باید انجام شود که با توجه به تمدید اتمام این برنامه تا پایان سال جاری وضعیت این نیروها هم تا این موقع باید مشخص شود.

فتحی با بیان اینکه انتظار می رود در نظام پرداخت دستمزدها در لایحه ۱۴۰۲ اصلاح ساختاری انجام شود، افزود: علاوه بر این در قانون هم مصوب شد که همه شهرستان های استان های مناطق جنگی مشمول پرداخت ها شوند.

وی اضافه کرد: مورد مذکور در احکام پرداختی حقوق کارکنانی که محروم شده بودند در استان های ایلام و کرمانشاه اصلاح شد و در آذربایجان غربی و کردستان هم تا مهرماه این کار انجام می شود.

نماینده مردم شهرستان‌های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۷۰ درصد جمعیت استان درگیر مسایل و مشکلات بخش کشاورزی هستند، گفت: دولت سیزدهم بزرگترین جراحی اقتصادی انقلاب اسلامی را کرده و نمونه یکی از اقدامات تاثیرگذار آن هم اصلاح نظام یارانه ها است.

بهای خرید تضمینی گندم تا پایان هفته جاری به حساب گندمکاران استان واریز می شود

فتحی برای پیگیری مساله مطالبات گندمکاران استان در این نشست با سعید راد مدیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران تلفنی گفت و گو کرد که در این تماس اعلام شد: تا پایان هفته جاری مطالبات گندمکاران استان پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: کشاورزان استان برای خرید نهاده های کشاورزی مورد نیاز برای کشت پاییزه نیاز به نقدینگی دارند لذا پرداخت مطالبات آنها باید سرعت بیشتری پیدا کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.