نمایشگاه محیط زیست فرصتی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان است
23 شهریور 1401 - 0:28
بازدید 43
5
مدیرکل حفاظت محیط کهگیلویه و بویراحمد: مدیرکل حفاظت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد با دعوت از صنایع و شرکت های دانش بنیان استان برای شرکت در نمایشگاه بین المللی محیط زیست ، این رویداد را فرصتی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان با کسب و کارهای محیط زیستی و مشاغل سبز دانست .
پ
پ

به گزارش گفتمان: اسلام جاودان خردروز افزود: پس از وقفه ای سه ساله متاثر از شرایط کرونایی حاکم بر کشور ، بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست قرار است از تاریخ ۱۹ لغایت ۲۲ مهرماه ۱۴۰۱ در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو در تهران برگزار شود.
وی ادامه داد برهمین اساس و برای تحق شعار امسال ” محیط زیست مردم پایه ، هوشمند و فناورانه” بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با رویکردی متفاوت از ادوار گذشته برگزار می شود .
جاودان خرد گفت : این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان ،فناوری های نوین کسب و کارهای محیط زیستی و مشاغل سبز استان است که با تولیدات نوین خود در عرصه بین المللی دیده شوند .
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود : در این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق ملی محیط زیست ،آخرین دستاوردهای علمی دولت سیزدهم به نمایش گذاشته خواهد شد .
جاودان خرد ضمن دعوت از حضور شرکت های دانش بنیان و صنایع استان برای شرکت در این نمایشگاه گفت : این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آگاهی از آخرین تحولات و دستاوردهای علمی کشور در حوزه محیط زیست و مشاغل سبز است که  مسئولین پارک علم و فناوری استان ، صنعت معدن و تجارت ،شرکت های صنعنتی و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی می توانند از این ظرفیت استفاده و تبادل اطلاعات و محصولات را داشته باشند .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.