۱۵ واحد تولیدی با اشتغال ۵۹۳ نفر امسال در استان کرمانشاه احیا شد
30 شهریور 1401 - 11:35
بازدید 77
4
رییس سازمان صنعت، معدن تجارت کرمانشاه؛ رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه از احیای ۱۵ واحد تولیدی در استان با اشتغالزایی ۵۹۳ نفر از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: با احیای این واحدهای راکد ۶۳۰ میلیارد تومان به چرخه اقتصادی استان بازگردانده شده است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: « محسن دارابی» افزود: سازمان صمت استان کرمانشاه برای سال ۱۴۰۱؛ احیای ۲۰ واحد تولیدی با اشتغالزایی ۷۶۲ نفر با سرمایه ۶۵۰ میلیارد تومان را در دستور کار قرار داده است.

وی اضافه کرد: در حال حاضر که هنوز در نیمه اول سال قرار داریم، ۱۵ واحد از این ۲۰ واحد راکد با اشتغالزایی ۵۹۳ نفر و سرمایه گذاری ۶۳۰ میلیارد تومان احیا شده است.

دارابی همچنین گفت: در تلاش هستیم با پیگیری های بیشتر در سال جاری بیش از این ۲۰ واحد نیمه فعال و راکد پیش بینی شده به چرخه اقتصادی استان باز گردانیم.

۲۸ واحد راکد در استان کرمانشاه در دولت سیزدهم احیا شده است

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به اولویت دولت سیزدهم برای احیای واحد تولیدی راکد بیان داشت: از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون در استان کرمانشاه ۲۸ واحد تولیدی راکد با اشتغالزایی ۸۵۰ نفر احیا شده است.

دارابی در ادامه با اشاره به مصوبات سفر رییس جمهور به استان کرمانشاه در تیرماه امسال اظهار داشت: اعتبارات سفر رییس جمهور که بیشتر به واحدهای نیمه فعال و راکد اختصاص دارد به سازمان صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شده و این سازمان به صاحبان واحدهای تولیدی اعلام کرده در راستای تکمیل پرونده تسهیلاتی خود به بانک های عامل معرفی شده مراجعه کنند.

اکنون هزار و ۲۷ واحد صنعتی با سرمایه گذاری ۳۸ هزار و ۴۹۹ میلیارد ریال در استان کرمانشاه وجود دارد که ۳۰ هزار و ۲۸۴ نفر در آنها مشغول به کار هستند.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت ساکن در ۱۴ شهرستان، ۳۱ بخش، ۳۲ شهر، ۸۶ دهستان و ۲ هزار و ۵۹۵ آبادی دارد و ۲.۴ درصد جمعیت کشور در این استان سکونت می کنند که از این تعداد ۷۵ درصد در نقاط شهری و ۲۵ درصد در نقاط روستایی زندگی می‌کنند.

بیشتر بخوانید:
خاک کرمانشاه در انتظار کیمیا شدن
عزم دولت برای جذب سرمایه‌گذار خارجی در کرمانشاه/ پنجره واحد سرمایه‌گذاری در منطقه ایجاد شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.