حدود هزار و ۸۰۰ پرونده تخلف صنفی در کردستان تشکیل شد
03 مهر 1401 - 12:45
بازدید 70
9
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از ابتدای سال تا کنون یک هزار و ۷۸۷ مورد پرونده تخلف صنفی در استان کردستان تشکیل شده است.
پ
پ

به گزارش گفتمان: بختیار خلیقی اظهار داشت: از این تعداد پرونده یک هزار و ۲۶۰ مورد به صدور حکم منجر شده و برای یک هزار و ۱۴۹ مورد نیز محکومیت صادر شده است.

وی گفت: اجرای طرح نظارتی بازگشایی ویژه مدارس و مراکز آموزشی، برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم و برگزاری فروشگاه‌های فوق العاده از جمله سه طرحی هستند که با توجه به سیاست گذاری‌های وزارتخانه در ایام بازگشایی مدارس اجرا شده و یا در حال اجراست.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان همچنین به گزارش عملکرد گشت مشترک در حوزه بازرسی اشاره کرد و ادامه داد: در مدت پنج ماهه منتهی به مرداد ماه، از هزار و ۶۹۳ مورد بازرسی، ۳۷۱ پرونده به ارزش ریالی هفت میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی افزود: طرح بازرسی و نظارت مدارس و مراکز آموزشی از اول شهریور ماه شروع شده و تا ۲۷ این ماه در زمینه لوازم التحریر ۴۸ مورد بازرسی انجام شده که ۶ مورد پرونده و تعداد ۹ تخلف به ارزش ریالی ۱۰۷ میلیون ریال ثبت شده است.

خلیقی اظهار داشت: همچنین در زمینه پوشاک، کیف و کفش ۲۰۶ مورد بازرسی انجام گرفته که در این راستا ۴۶ پرونده با ارزش ریالی ۶۲۰ میلیون ریال تشکیل شده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کردستان افزود: در زمینه دوزندگی روپوش دانش آموزی نیز ۴۸ مورد بازرسی صورت گرفته که منجر به تشکیل ۱۲ پرونده تخلف شده و ۱۹۰ میلیون ریال جریمه برای متخلفین صادر شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.