چهار هزار لیتر سموم کشاورزی غیرمجاز در خرم‌آباد کشف شد
25 مهر 1401 - 22:54
بازدید 55
2
فرمانده انتظامی لرستان گفت: چهار هزار لیتر سموم، کود و رنگ کشاورزی غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان در شهرستان خرم‌آباد کشف و ضبط شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: سردار یحیی الهی اظهار کرد: ماموران کلانتری ۱۵ خرم‌آباد با اشراف اطلاعاتی، از تولید سموم کشاورزی تقلبی در یک کارگاه غیرمجاز مطلع شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در تحقیقات و بررسی‌های اولیه مشخص شد افرادی در خرم‌آباد با راه‌اندازی کارگاهی اقدام به تولید سموم تقلبی با برندهای مختلف جعلی می‌کردند و آنها را با روش‌های مختلف در استان به فروش می‌رساندند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام شدند و در بازرسی از کارگاه چهار هزار لیتر انواع مختلف سموم، کود و رنگ کشاورزی غیرمجاز و تقلبی و همچنین تعداد زیادی لیبل چاپی و جعلی کشف شد که کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه را یک میلیارد و ۵۰ میلیون تومان برآورد کردند، کارگاه مربوطه پلمب و یک نفر در این رابطه دستگیر شد.

سردار الهی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد بیان کرد: پلیس با افرادی که با تولید اقلام تقلبی سلامتی مردم را تهدید کنند برخورد خواهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.