بازگشت تیم فوتبال پاس به آشیانه
30 مهر 1401 - 11:12
بازدید 136
5
خوابگاه اختصاصی باشگاه فوتبال پاس همدان که در ماه‌های اخیر از این تیم گرفته شده بود، با تلاش مدیران باشگاه بار دیگر در اختیار اعضای تیم قرار گرفت تا از خانه به دوشی چند ماهه خلاص شوند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: فصل جدید رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور برای تیم پاس مملو از مشکلات و چالش‌های تمام نشدنی بود اما حالا با تلاش مجموعه مدیریتی باشگاه به حداقل رسیده است.

مشکلاتی که باعث شد تا محل اسکان بازیکنان و کادر فنی غیر بومی در این ماه‌ها مدام جابجا شود و انتقادهایی را نیز به همراه داشت و از سوی دیگر پرداخت نشدن درصد مالی بازیکنان، حق عضویت و ورودی مسابقات و صادر نشدن کارت بازی اغلب بازیکنان جدید به مشکلات پاس نیز افزوده شد.

با این حال روز گذشته مجموعه مدیریتی باشگاه پاس ضمن در اختیار گرفتن خوابگاه اختصاصی باشگاه، نسبت به تجهیز آن نیز اقدام کرد.

بازگشت پاس به آشیانه

مدیرعامل باشگاه پاس روز گذشته نسبت به تجهیز محل اسکان پاسی‌ها اقدام کرد و بخش اداری باشگاه نیز در حال تجهیز و راه‌اندازی است.

البته پیش از این قرار بود خوابگاه پاس توسط موسسه شهدای الوند در اختیار مدیریت پیمان قرار بگیرد که البته خلف وعده شد تا مهندس هادی خرمیان مدیرعامل باشگاه دست بکار شود و با خریداری اقلام مورد نیاز، خوابگاه را تجهیز و در اختیار اعضای تیم قرار دهد.

مدیرعامل باشگاه پاس با قدردانی از صبوری و همراهی اعضای تیم برای حل مشکلات به خصوص تجهیز خوابگاه، حمایت هواداران و رسانه‌ها، اظهار داشت: با وجود دغدغه‌های موجود، نتایج خوبی در لیگ کسب کرده‌ایم و به طور قطع با حل و فصل مشکلات، شرایط ایده آلی را شاهد خواهیم بود.

پرداخت مطالبات به زودی

«هادی خرمیان» پرداخت درصد مالی بازیکنان و مربیان، جرائم کمیته انضباطی، پرداخت بدهی‌های گذشته، واریز حق عضویت و صدور کارت بازیکنان و نیز باز شدن پنجره نقل و انتقالات در روزهای آینده را قول داد.

وی با اشاره به اینکه مشکلی بابت بازی این هفته پاس وجود ندارد، گفت: اسکان داوران هماهنگ شده و امکانات لازم برای بازیکنان را نیز فراهم ساخته‌ایم.

مدیرعامل باشگاه پاس با اشاره به اینکه در بازی گذشته نیز هتل لاله تهران را برای اعضای تیم رزرو کردیم گفت: شب قبل از بازی با اسپاد به اردوی تیم مراجعه کردیم و با آن‌ها به گفت وگو پرداختیم تا انگیزه بهتری برای مسابقه داشته باشند.

وی در خصوص وضعیت حمایتی از تیم فوتبال بانوان همدان گفت: تشکیل تیم فوتبال بانوان پاس یکی از اقدامات مهم باشگاه است و از امروز برنامه ریزی لازم برای تست گیری از استعدادها زیر نظر باشگاه پاس صورت خواهد گرفت.

خرمیان از زحمات محمدصادق چیت سازیان نماینده هیات امنا باشگاه در این مدت و حمایت‌های محمدکاظم اولیایی قدردانی کرد.

مصاف امروز پاس مقابل مس سونگون

تیم پاس در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال کشور از گروه الف از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه امروز میزبان مس سونگون ورزقان است.

پاسی‌ها پس از باخت سه بر صفر هفته نخست مقابل فولاد هرمزگان، برد شیرین یک بر صفر برابر سپیدرود رشت را در هفته دوم تجربه کردند و سپس در تهران مقابل اسپاد به تساوی بدون گل رسیدند.

شاگردان هادی گل محمدی در تلاش برای کسب دومین برد خانگی این فصل خود هستند تا بتوانند به جمع مدعیان گروه یک نزدیک شوند.

آن‌ها هفته قبل در حالی مقابل اسپاد تهران به تساوی بدون گل خارج از خانه رسیدند که ۲ موقعیت این تیم به تیرک دروازه اصابت کرد تا با حداقل امتیاز به همدان بازگردند.

تیمی که سرمربی آن تنها مجاز به استفاده از ۱۶ بازیکن است و کارت سایر بازیکنان به دلیل تسویه نشدن بدهی‌ها، هنوز صادر نشده است.

پاسی‌ها در صورت برد در بازی امروز مقابل مس سونگون هفت امتیازی می‌شوند و شانس حضور در جمع مدعیان گروه یک را خواهند داشت.

در آن سوی میدان مس سونگون ورزقان نیز تاکنون طعم برد و شکست را تجربه نکرده و از ۲ بازی صاحب ۲ امتیاز شده است.

این تیم با ۲ امتیاز رتبه نهم جدول را در اختیار دارد و می‌کوشد با کسب سه امتیاز بازی مقابل پاس به نیمه اول جدول صعود کند.

بیشتر بخوانید:
دلواپسی‎‌های همیشگی پاس همدان
لزوم تعیین تکلیف هر چه سریعتر مدیریت باشگاه پاس همدان

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.