ایران خودرو کرمانشاه ۲ گواهینامه بین‌المللی اخذ کرد
02 آبان 1401 - 9:25
بازدید 69
6
مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه با اشاره به تحقق اهداف این شرکت در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ از اخذ ۲ گواهینامه بین المللی در این مدت خبر داد و گفت: مطابق با راهبردهای گروه صنعتی ایران خودرو توانستیم به اهداف تعیین شده دست یابیم.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: «محمد ملکی» افزود: یکی از اهداف استراتژیک گروه صنعتی ایران خودرو، پایبندی به مسئولیت های اجتماعی است که بی شک استانداردسازی فرآیند کنترل میزان مصرف انرژی (گاز،برق و سایر موارد) مطابق با استانداردهای جهانی بهترین گزینه برای نایل آمدن به این هدف است.

وی اظهار کرد: شرکت ایران خودرو کرمانشاه از اواسط سال ۱۴۰۰ گام مهمی را جهت استقرار سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد ISO ۵۰۰۱:۲۰۱۸ برداشت که در تاریخ ۲۱ مهرماه سال جاری موفق به اخذ آن شد.

ملکی تاثیرات مثبت اخذ این گواهینامه را کاهش مصرف انرژی، بهبود عملکرد و در نتیجه کاهش هزینه های تمام شده محصول نهایی و استفاده صحیح از منابع دانست.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه همچنین به سیستم مدیریت یکپارچه، دیگر گواهینامه اخذ شده این شرکت اشاره کرد و افزود: طبق استاندارد ایزو، یک سیستم مدیریتی توصیف مجموعه ای از رویه هایی است که سازمان برای رسیدن به اهدافش پیگیری می کند .

وی توضیح داد: یکپارچه سازی موفقیت آمیز یک سازمان می تواند مزایای بسیار خوبی داشته باشد که از جمله آن می توان به اجتناب از کار های تکراری، استفاده موثرتر از زمان، استفاده بهتر از منابع برای پیاده سازی و مدیریت سازمان ها به روشی کارآمدتر، دستیابی به گواهینامه های مقرون به صرفه تر و کاهش خستگی و حوصله سر بر حسابرسی اشاره کرد.

ملکی، رشد ۳۶ درصدی در تجاری سازی خودروها، رشد ۳۵ درصدی در مجموع حمل جاده ای، ریلی و تحویل حضوری، صفر شدن عدد خودرهای ناقص در پارکینگ ها، تولید خودروهای بدون کسری قطعه، اجرای پروژه کیتینگ، برپایی موکب بزرگ شرکت ایران خودرو کرمانشاه در مسیر زوار اربعین حسینی (ع) و کسب مجدد عنوان واحد نمونه و برتر صنعتی استان را از دیگر موفقیت های کسب شده در شش ماه اول سال ۱۴۰۱ عنوان کرد.

وی با اشاره به تحقق شعار سال ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) و لزوم حمایت از طرح های دانش بنیان تصریح کرد: حمایت، اجرا و توسعه طرح های دانش بنیان در این شرکت بطور کامل انجام می شود .

این مسوول یکی از مهمترین این طرح ها را راه اندازی کمپرسور هوای فشرده دیزلی برای جلوگیری از قطع برق عنوان کرد و افزود: با اتکا به دانش داخلی و مهارت کارکنان توانستیم در مدت سه ماه تابستان بوسیله یک دستگاه کمپرسورهوای فشرده دیزلی در زمان قطعی برنامه ریزی شده برق از عدم تولید حدود ۲ هزار دستگاه خودرو جلوگیری کنیم.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه تمدید ۲ گواهینامه بین المللی ایزو ۴۵۰۰۱ و ۱۴۰۰۱ را از دیگر توفیقات این شرکت در بخش های مدیریت امینی و مدیریت محیط زیست دانست و یادآور شد ایران خودرو کرمانشاه علاوه بر کسب امتیاز برترین واحد تولیدی در استان کرمانشاه در بخش های خانه بهداشت برتر، کارفرمای حامی کارگر و کارفرمای سلامت محور نیز در سی و سومین جشنواره امتنان حائز رتبه اول شده است.

ملکی گفت: افزایش ظرفیت تیراژ، تنوع تولید و همچنین ارتقای کیفیت محصولات تولیدی بر اساس برنامه ریزی و با تکیه به نیروی انسانی توانمند و آموزش دیده که در راستای منویات مقام معظم رهبری است در ادامه سال ۱۴۰۱ دنبال خواهد شد.

وی اضافه کرد: شرکت ایران خودرو کرمانشاه همچنین تولید خودروهای آپشنال با امکانات (مانیتور،رینگ آلمینیومی،سنسور باران چراغهای جلو و برف  پاک کن،نمایشگر باد لاستیک ها و …) با کلاس های Xu۷ , Xup , Tu۵ را از ابتدای سال ۱۴۰۱ در دستور کار خود قرار داده است.

به گزارش ایرنا؛ در نیمه اول امسال حدود ۱۸ هزار خودرو در شرکت ایران خودرو کرمانشاه تولید شد.

تاسیس ایران خودرو کرمانشاه برمبنای مصوبه سفر مقام معظم رهبری در سال ۹۰ به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت.

پروژه ایران خودرو صحنه از سال ۹۴ کلید خورد و در سال ۹۶ با ظرفیت تولید ۱۲۰ دستگاه خودرو به بهره برداری رسید. هم اکنون ۴۰۰ نیروی کار در این شرکت تولیدی مشغول به کار هستند و تولید خانواده پارس شامل تی‌یو۵، اتوماتیک و پارس سال ایران خودرو را برعهده دارد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.