۶۰۰میلیارد تومان برای تکمیل کار خانه سیمان دهلران نیاز است
08 آبان 1401 - 9:22
بازدید 77
3
معاون وزیر صنعت، معدن‌ و تجارت گفت : برای تکمیل کارخانه سیمان دهلران 600میلیارد تومان نیاز است.
منبع : تابناک
پ
پ

به گزارش گفتمان: وجیه الله جعفری در حاشیه بازدید از کارخانه سیمان دهلران در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت: کارخانه سیمان دهلران نیازمند حمایت مجموعه بانکی است و باید همه کمک کنند تا این پروژه که از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار است بیش از این زمان بر نباشد.

وی ادامه داد : تلاش خواهیم کرد در بازده زمانی کوتاهی مشکل تامین مالی را از راه های مختلف حل کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن‌ و تجارت: یکی از مسیر ها حل مشکلات مالی این پروژه این است که سرمایه گذار و بانک عامل پای کار باشند تا مشکل حل شود.

وی ادامه داد: طولانی شدن این پروژه به صلاح نیست و این کارخانه باید فعال شود حتی اگر سرمایه گذار پای کار نباشد خود بانک باید آن را فعال کند و این سرمایه مملکت است و باید به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به اینکه باید خود سرمایه گذار و بانک پای کار باشد گفت : ما هم تلاش می کنیم تامین مالی برای تکمیل این پروژه حل شود.

معاون وزیر صنعت، معدن‌ و تجارت گفت: ظرفیت های مختلف بخش معدن مانند گچ، مواد سیلیسی و آهک می تواند زمینه سرمایه گذاری را در مناطقی چون شهرستان آبدانان فراهم آورد.

وی افزود: ایمیدرو به عنوان سازمان توسعه صنایع معادن در این زمینه فعالیت های گسترده ای در حوزه سرمایه گذاری انجام می دهد که همکاران ما در شرکت های وابسته و خود ایمیدرو ظرف مدت ۲ ماه بررسی های لازم را انجام می دهند تا بتوانیم سرمایه گذاری لازم از طریق شرکت های بخش خصوصی و شرکت های وابسته در این منطقه انجام شود.

جعفری بیان داشت : در شهرهای حوزه جنوبی استان ایلام ظرفیت های خوبی وجود دارد و ما به دنبال این هستیم که در حوزه صنعت و معدن این منطقه بررسی های لازم انجام شود تا بتوانیم با توجه به ظرفیت های موجود در این شهرستان ها، فعالیت های حوزه معادن را توسعه دهیم.

بیشتر بخوانید:
برخورد صریح و قاطع فرمانداری دهلران و صمت استان ایلام در این خصوص طولانی شدن روند احداث کارخانه سیمان دهلران
کارخانه ؛یا آینه دق جوانان بیکار شهرستان دهلران / مسئولان کارخانه سیمان دهلران را تعیین تکلیف کنند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.