شهرداری کرمانشاه ۷ هزار میلیارد تومان طرح سرمایه‌گذاری، آماده کرده است
23 آبان 1401 - 9:29
بازدید 82
4
شهردار کرمانشاه: شهردار کرمانشاه با بیان اینکه برای جذب سرمایه‌گذار براساس برنامه عمل می‌کنیم، گفت: اکنون ۲۰ طرح با سرمایه‌گذاری هفت هزار میلیارد تومان تهیه و تدوین شده و در قالب بسته‌های پیشنهادی در اختیار سرمایه‌گذاران قرار گرفته است.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: «نادر نوروزی» عصر یکشنبه در نشست هم اندیشی با مدیران خبرگزاری‌های استان کرمانشاه در سرسرای اجتماعات شهرداری، یکی از دلایل عدم سرمایه‌گذاری در حوزه شهری در سال های اخیر را نبود طرح اعلام کرد و افزود: برای رفع این مشکل ما در شهرداری براساس کارهای کارشناسی طرح های سرمایه گذاری مورد نیاز شهر از جمله شهربازی و مکان‌های تفریحی را در دستور کار قرار دادیم و در قالب بسته‌های سرمایه‌گذاری در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته‌ایم.

وی یکی از این طرح ها را شهربازی اعلام کرد و گفت: شهربازی کرمانشاه که حدود ۳۵ سال قدمت داشت به دلیل فرسودگی دستگاه‌ها و براساس حکم اداره استاندارد پلمب شد و دستگاه های آن قابل استفاده نبود و از این رو سه سال پیش از طریق فراخوان سرمایه گذاری برای آن انتخاب شد اما توان مالی کافی نداشت و حدود سه سال شهرداری را معطل کرد تا بلاخره خلع شد.

شهردار کرمانشاه با بیان اینکه برای راه اندازی شهربازی با رویکرد جدیدی بسته سرمایه گذاری را تعریف و رونمایی کردیم، اظهار کرد: در این بسته سرمایه‌گذاری، شهربازی کاملا بروز و مدرنی دیده شده که شامل سه بخش بازی های روباز، آبی و سرپوشیده و خدمات و تجهیزات جانبی است.

وی مساحت این شهربازی را ۱۳ هکتار اعلام کرد و گفت: مطالعات دقیق فنی و اقتصادی برای احداث این شهربازی انجام شده و در حال کسب مجوزهای لازم هستیم و تا یک ماه آینده نیز فراخوان جذب سرمایه گذار آن نیز صادر می شود.

وی حجم سرمایه گذاری برای راه اندازی شهربازی کرمانشاه را ۱۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: براساس مطالعات انجام شده در مدت سه سال هزینه های این شهربازی برمی گردد.

از نقد رسانه‌ها استقبال می‌کنیم

شهردار کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با قدردانی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و اصحاب رسانه با بیان اینکه رسانه ها رکن چهارم مردم سالاری و پل ارتباطی بین مردم و دستگاه‌های اجرایی هستند، گفت: ما در شهرداری کرمانشاه نقد رسانه ها را می پذیریم و از هیچ رسانه ای هم نمی‌خواهیم که از ما تعریف و تمجید کند.

نوروزی با بیان اینکه کار هیچ کسی بی عیب و نقص نیست، افزود: شهرداری همیشه در معرض نقد شهروندان است و از این رو انتظار داریم به صورت عادلانه فعالیت های شهرداری مورد قضاوت قرار گیرد.

وی تاکید کرد رسانه ها در تسهیل و اصلاح امور مردم می توانند موثر باشند و انتظار داریم از رسانه استفاده ابزاری نشود.

کلانشهر کرمانشاه بیش از یک میلیون نفر جمعیت دارد و شهرداری در قالب هشت منطقه شهری به شهروندان آن خدمات ارائه می دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.