احترام و پاسخگویی باید اولویت اصلی آموزش و پرورش باشد
23 آبان 1401 - 12:17
بازدید 92
3
سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مریوان، گفت: تکریم، احترام و پاسخگویی به همکاران باید اولویت اصلی آموزش و پرورش باشد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: توفیق محمدی، در جلسه شورای اداری آموزش و پرورش شهرستان مریوان در ابتدای این جلسه به بیان نقش و جایگاه شورای اداری در آموزش و پرورش پرداخت و از این شورا به منزله ستاد فرماندهی فکری و اخذ تصمیمات نام برد و اظهار کرد: توجه به نقش و جایگاه شورای اداری و آگاهی اعضای آن نسبت به وظایف خود می تواند تأثیرگذاری مؤثری بر روی عملکرد همکاران اعضای صفی داشته باشد.

وی به بیان نقش و جایگاه شورای اداری در آموزش و پرورش پرداخت و از این شورا به منزله ستاد فرماندهی فکری و اخذ تصمیمات نام برد و افزود: توجه به نقش و جایگاه شورای اداری و آگاهی اعضای آن نسبت به وظایف خود می تواند تأثیرگذاری مؤثری بر روی عملکرد همکاران اعضای صفی داشته باشد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مریوان، در ادامه سخنان خود افزود: هدف از برگزاری جلسات شورای اداری انسجام و وحدت رویه در تصمیم گیری و عملکرد مناسب و اطلاع از مشکلات و مسائل است.

وی تأکید کرد: برگزاری این جلسات نقش مؤثری در هماهنگی و انسجام مجموعه اداره آموزش و پرورش داشته و می توان در این جلسات با خردورزی، هماهنگی و همفکری در راستای تحقق اهداف درون دستگاهی اقدام کرد.

محمدی همچنین بر نظم فردی، نظم اجتماعی، رعایت احترام و تکریم ارباب رجوع، صبر و نزاکت، رعایت قانون و اقناع سازی ارباب رجوع و رعایت هماهنگی و وحدت رویه در پاسخگویی تأکید کرد.

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش شهرستان مریوان، خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش اثر گذارترین دستگاه تربیتی، اجتماعی، فرهنگی و آموزشی است که ارباب رجوع آن برخلاف سایردستگاه ها، خودِ همکاران فرهنگی هستند و در پاسخگویی به آنان باید با کمال ادب و احترام رفتار کرد.

لازم به ذکراست تعدادی از فرهنگیان عضو شورای اداری نیز در این جلسه به بیان مشکلات حوزه خود پرداختند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.