کمک بانوی خیر مقیم فرانسه به دانش آموزان نیازمند چرداولی
30 آبان 1401 - 10:38
بازدید 100
3
رئیس کمیته امداد چرداول گفت: یک بانوی خیر ایرانی ساکن خارج کشور در طرح تغذیه رایگان و تهیه بسته های تحصیلی و آموزشی برای کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند و مددجوی این شهرستان مشارکت می کند.
منبع : تابناک
پ
پ

به گزارش گفتمان: خدابنده جمشیدزادی اظهار داشت : طرح تغذیه رایگان دانش آموزان ابتدایی یکی از این طرح ها بود که از طریق آن با کمک خیر نیک اندیش فریبا رضوی از نیکوکاران مقیم فرانسه هر هفته برای تعداد ۱۵۰ دانش آموز مقطع ابتدایی در بخش زاگرس این شهرستان تهیه می شود.

وی با عنوان اینکه تاکنون ۷۰۰ میلیون ریال کمک از سوی این خیر برای اجرای این طرح تأمین شده، افزود: بر اساس این طرح در طول هفته حداقل ۲ بار تغذیه رایگان شامل میوه و تنقلات در راستای رفع سوء تغذیه در بین این دانش آموزان توزیع می شود.

رئیس کمیته امداد چرداول یادآور شد: امسال تاکنون ۲ مرحله این کار صورت گرفته است که در مرحله نخست این طرح در مهرماه امسال با مشارکت موسسه خیریه اقبال فرزانه با مدیریت این خیر نیک اندیش برای یک هزار دانش آموز و دانشجوی این شهرستان بسته های تحصیلی سه میلیون ریالی تهیه و بین آنان توزیع شد.

جمشیدزادی ادامه داد: در مرحله ای دیگر برای این دانش آموزان ۲۰۰ بسته تحصیلی به ارزش هر بسته پنج میلیون ریال لوازم تحصیلی تهیه و در اختیار دانش آموزان نیازمند و مددجو قرار گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.