استاندار کردستان منجی والیبال کردستان شد
12 شهریور 1399 - 5:03
بازدید 137
3

پس از کش و قوس های فراوان در خصوص حضور تیم لیگ برتری والیبال کردستان با تصمیم نهایی استاندار، شهرداری و شورای شهر سنندج و باشگاه راه یاب ملل این تیم در لیگ ماندگار شد. امروز ۱۱ شهریور ماه در آخرین زمان اعلام حضور تیم لیگ برتری راه یاب ملل جلسه ای با حضور استاندار، […]

پ
پ

پس از کش و قوس های فراوان در خصوص حضور تیم لیگ برتری والیبال کردستان با تصمیم نهایی استاندار، شهرداری و شورای شهر سنندج و باشگاه راه یاب ملل این تیم در لیگ ماندگار شد.

امروز ۱۱ شهریور ماه در آخرین زمان اعلام حضور تیم لیگ برتری راه یاب ملل جلسه ای با حضور استاندار، ورزش و جوانان و شهرداری و شورای شهر سنندج برگزار شد تا تصمیم جدی در این خصوص گرفته شود.

در این جلسه چند ساعته با تلاش های استاندار کردستان و شورای شهر سنندج  تلاش های فراوانی شد تا این تیم در دقایق پایانی در لیگ برتر والیبال کشور بماند.

در پایان این جلسه پس از هم فکری حامیان این تیم  تصمیم بر این شد که تیم والیبال کردستان با نام راه یاب ملل کردستان با حمایت های استانداری، شهرداری و شورای شهر سنندج و باشگاه راه یاب ملل پای در این عرصه بگذارد.

گفتنی است که قبل از این تصمیم راه یاب ملل در رسانه ملی اعلام کرده بود که  حمایت از این تیم مقدور نیست ولی امروز با کمک میلیاردی به این باشگاه این تیم در لیگ برتر باقی ماند

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.