پاسخ دانشگاه علوم پزشکی ایلام به مطلب گفتمان زاگرس
02 بهمن 1401 - 9:48
بازدید 58
3
در پی درج خبری با عنوان «دانشگاه علوم پزشکی ایلام پاسخ دهد ؛ سلامت مردم را وجه المصالحه چه چیزی قرار داده اید ؟ »، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا منتشر می‌گردد.
پ
پ

به گزارش گفتمان: در پی درج خبری با عنوان «دانشگاه علوم پزشکی ایلام پاسخ دهد ؛ سلامت مردم را وجه المصالحه چه چیزی قرار داده اید ؟ »، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام جوابیه‌ای صادر کرد که وفق قانون عینا منتشر می‌گردد.

مدیریت محترم خبرگزاری گفتمان زاگرس

با سلام و احترام

دانشگاه علوم پزشکی استان برای بهبود وضعیت بهداشت و درمان، سلامت جامعه و کاهش هزینه های مردم در بخش درمان همواره تلاش نموده و در جهت اصلاح فرهنگ عمومی و مشارکت برای بهبود کیفیت ارائه خدمات تاکید داشته است، لذا احترام و کرامت به مردم، ایجاد فضای اعتماد، روحیه نشاط و متمرکز شدن ارائه خدمات پزشکی و درمانی به بیماران به گونه ای که تمامی مراحل تشخیص، درمان و ارائه دارو به بیمار در یک بیمارستان انجام شود، از جمله اهدافی است که جز رسالت دانشگاه علوم پزشکی بوده است.

پیرو انتشار خبری مبنی بر واگذاری داروخانه های بیمارستانی به پیمانکاران غیر بومی، در جهت تنویرافکار عمومی و خوانندگان آن خبرگزاری به استحضار می رساند، در استان ایلام ۵ داروخانه بیمارستانی در اختیار شرکت های خدمات بهداشتی و درمانی بوده که از این تعداد ۴ داروخانه بیمارستانی استان در اختیار پیمانکار بومی می باشد و تنها داروخانه یک بیمارستان در اختیار شرکت خدمات بهداشتی درمانی غیر بومی بوده که اخیرا با توجه به فرآیند مزایده و به استناد به بند ۱۹ ماده ۵ دستور العمل واگذاری خدمات داروخانه بیمارستان دولتی پس از اتمام مدت قرارداد به شخص داروساز واگذار شده است. همچنین بقیه داروخانه های بیمارستانی استان در اختیار پزشک داروساز می باشند.

لازم به ذکر می باشد کلیه واگذاری داروخانه های بیمارستانی از طریق سامانه ستاد و با حضور کارشناسان بازرسی استان مراحل بازگشایی پاکت ها صورت می پذیرد ودر صورت برنده شدن شرکت های خدمات بهداشتی و درمانی غیر بومی یا شخص داروساز خارج از استان عملی غیر قانونی صورت نگرفته است.

لذا معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایلام در راستای حفظ کرامت انسانی و تامین سلامت مردم و دستیابی به اهدافی همچون بهبود وضعیت توزیع و مصرف دارو، ارائه خدمات دارویی و ایجاد بستر مناسب جهت فعالیت ارائه دهندگان خدمات دارویی از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

مدیریت روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.