برد تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد مقابل فجر سپاسی شیراز
05 بهمن 1401 - 19:40
بازدید 113
4
تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد عصر چهارشنبه در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در ورزشگاه خانگی خود مقابل فجر سپاسی شیراز با یک گل به برتری رسید.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: دیدار ۲ تیم خیبر خرم‌آباد و فجر سپاسی شیراز از ساعت ۱۴ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد برگزار شد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

مهرداد قنبری در دقیقه هفت بازی تک گل تیم خیبر خرم آباد را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

کوروش ملکی، محسن طرهانی، مجتبی لطفی، محمدرضا پورمحمد، مهرداد قنبری، سینا حاتمی، میلاد کمندانی، کمال الدین نیک خوی، حجت اسلامی، مهرداد هدایتیان و مهران امیری یاران فراز کمالوند در این دیدار بودند.

همچنین فرزاد طیبی پور، محمد آژیر، محمدرضا خدری، رسول بهاروندی، محسن سیفی، داوود رجبی، احمدرضا زنده روح، مجید تاجیک، سعید زارع، حسین مهربان، ابوالفضل بابایی یاران مهدی رجب زاده در تیم فجر مقابل خیبر به میدان رفتند.

اشکان خورشیدی، مهدی شفیعی، اسماعیل احمدی و مهدی انصاری نژاد قضاوت این دیدار را برعهده داشتند و محمود صفری ناظر بازی بود.

تیم فوتبال خیبر خرم آباد از ۱۷ بازی این فصل رقابت های فوتبال دسته اول باشگاه‌های کشور پنج برد و ۱۱ تساوی و یک شکست کسب کرده است و با ۱۶ گل زده، هفت گل خورده و ۲۶ امتیاز تا پیش از این بازی در رده ششم جدول ۱۸ تیمی لیگ دسته اول و فجر سپاسی شیراز نیز در رده دوم قرار داشتند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.