سرمایه گذاران از فوتبال کردستان حمایت کنند
18 بهمن 1401 - 12:08
بازدید 86
2
رئیس فدراسیون فوتبال: رئیس فدراسیون فوتبال کشور گفت: با رایزنی با مسئولین استان قرار است به زودی منابع اقتصادی و شرکت های بزرگ کردستان، حمایت خود را از فوتبال شروع کنند.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: مهدی تاج، امروز سه شنبه (۱۸ بهمن ماه)  در جلسه انتخاب رئیس هیئت فوتبال استان کردستان با تجلیل از فعالیت های ورزشی استان، برنامه ریزی های مسئولین استان را در بحث ورزش مناسب دانست و گفت: آینده خوبی برای ورزش این استان پیش بینی می شود.

مهدی تاج با اشاره به لزوم درآمد پایدار برای ورزش اشاره کرد و گفت: نبود درآمد پایدار در حمایت از ورزش می‌تواند برای ورزش آسیب زا باشد.
وی از منابع و درآمدهای استان نام برد و گفت: شرکت هایی همچون پتروشیمی استان می تواند در حمایت از ورزش و به ویژه فوتبال کارساز باشد.
تاج با اشاره به لزوم حمایت بیشتر از فوتبال افزود: نگرش اکثریت مردم کشور به فوتبال مثبت است و در آسیا رتبه دوم را داریم و باید برای بهبود آن، وضعیت کنونی را حفظ کنیم و برنامه ریزی های کلی در کشور برای ایجاد درآمد ثابت برای فوتبال انجام شود.
وی افزود: با رایزنی با مسئولین استان قرار است به زودی منابع اقتصادی و شرکت های بزرگ کردستان، حمایت خود را از فوتبال شروع کنند.
رئیس فدراسیون فوتبال کشور با اشاره به اینکه کردستان تیم فوتبال ندارد خاطرنشان کرد: فوتبالیست های کردستانی سهم زیادی در فوتبال کشور و دیگر تیم ها در استان های مختلف دارند.
وی خواستار حمایت بیشتر از تیم های بانوان در استان هم شد و گفت: استعدادهای خوبی در بین بانوان ورزشکار دیده می شود و باید از این فرصت ها هم استفاده کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان ضمن گرامیداشت دهه فجر گفت: استان کردستان، دارای پتانسیل اقتصادی و درآمدهای مختلف است اما این امکانات و فرصت ها هنوز وارد ورزش نشده است.
حامد جولایی،‌مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان در ادامه این جلسه از مشکلات جذب اسپانسر گفت و افزود: باید با همراهی مسئولین استان در راستای جذب اسپانسر، بتوانیم از استعدادها و تیم های فوتبال بیش از پیش حمایت کنیم.
رئیس هیات فوتبال کردستان در این مراسم که در سالن آمفی تئاتر اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد گفت: هیات فوتبال کردستان در ۳ سال اخیر جزو هیات های برتر استان بوده و با تعامل مناسب با اداره ورزش، فوتبال استان به خوبی مدیریت شده است.
رحمانی به بحث اسپانسر هم پرداخت و گفت: برای حمایت از تیم ها در آینده نزدیک با برنامه ریزی های انجام شده، پتروشیمی و لاستیک بارز کردستان به عنوان اسپانسر فوتبال فعالیت خواهند کرد.
یادآور می شود شرمین رحمتی و فردین حبیبی در دوره گذشته هم ، به عنوان نایب رئیس هیات فعالیت نموده اند و سهیلا حقگو، بیره ور خندانی و ناصر رحیمیان به ترتیب به عنوان اعضای دیگر این هیات انتخاب شدند.

لازم به ذکر است، مجمع انتخابات اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال استان کردستان امروز سه شنبه ۱۸ بهمن ماه با حضور مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال کشور و اعضای این فدراسیون برگزار و شرمین رحمتی به عنوان نایب رییس هیات فوتبال کردستان انتخاب شد.
شرمین رحمتی از بین ۶ کاندیدای این مجمع توانست با کسب ۱۸ رای از مجموع ۶۵ رای، باز هم به عنوان نائب رئیس هیات بانوان و فردین حبیبی با کسب ۱۵ رای به عنوان نائب رئیس هیات آقایان انتخاب شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.