طرح میزبانی مشترک عربستان، یونان و مصر برای میزبانی جام جهانی ۲۰۳۰؛ پولیتیکو: بن سلمان پذیرفته همه هزینه‌های دو کشور را بپردازد
23 بهمن 1401 - 9:35
بازدید 78
4
وب‌سایت پولیتیکو نوشته است عربستان به مصر و یونان پیشنهاد کرده که در ازای پرداخت پول برای ساختن استادیوم‌های فوتبال در این کشورها، آنها قبول کنند که به طرح میزبانی مشترک جام جهانی سال ۲۰۳۰ همراه با عربستان بپیوندند.
منبع : انتخاب
پ
پ

به گزارش گفتمان: عربستان به مصر و یونان پیشنهاد کرده که در ازای پرداخت پول برای ساختن استادیوم‌های فوتبال در این کشورها، آنها قبول کنند که به طرح میزبانی مشترک جام جهانی سال ۲۰۳۰ همراه با عربستان بپیوندند.
به نوشته پولیتیکو، بر اساس پیشنهاد عربستان، در صورت موافقت فیفا با میزبانی مشترک این سه کشور در سال ۲۰۳۰، سه چهارم بازی‌ها در عربستان برگزار خواهند شد.

این گزارش می‌افزاید این پیشنهاد که میلیاردها دلار برآورد می‌شود، توسط محمد بن سلمان در در گفت‌وگویی خصوصی با کیریاکوس میتسوتاکیس، نخست‌وزیر یونان مطرح شده است.
پولیتیکو به نقل از «مقام‌های ارشد مطلع از این گفت‌گوها» نوشته است که عربستان اعلام آمادگی کرده که میلیاردها دلار هزینه میزبانی جام جهانی را به شکل کامل به یونان و مصر بپردازد.

سه کشور در حال حاضر در حال تهیه طرح میزبانی مشترک جام جهانی در سال ۲۰۳۰ هستند.
خبر پیوستن یونان برای میزبانی مشترک با مصر و عربستان با انتقادهای گسترده‌ای در این کشور روبه‌رو شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.