باید تورنمنت چهار جانبه فوتبال بین تیم‌های مطرح کشور در ایلام برگزار شود
23 بهمن 1401 - 9:46
بازدید 58
2
نماینده مردم ایلام در مجلس ؛ نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت:باید تورنمنت چهار جانبه فوتبال بین تیم‌های مطرح کشور در ایلام برگزار تا استان از این طریق به کشور معرفی شود، برای معرفی استان ایلام در حوزه ورزش و رسانه باید همه مسوولان امر پای کار باشند.
منبع : تابناک
پ
پ

به گزارش گفتمان: سارا فلاحی شامگاه شنبه در نشست استاندار ایلام با رئیس و اعضای هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور نمایندگان مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امروز فوتبال صرفا یک ورزش نیست، بلکه یک صنعت است که می‌تواند در دیپلماسی موثر و موجب انسجام و غرور ملی باشد.

وی افزود: گاهی اثر یک حرکت ورزشی می تواند از هزاران سخنرانی ما مسوولان اثر بیشتری داشته باشد ، مردم استان ایلام به شکل اولا به این رشته علاقه دارند و لازم است از مرکز مبتنی بر داشته هایی که در استان وجود دارد نگاه ویژه ای برای توسعه این رشته انجام شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: پول های میلیاردی که در سایر استان ها و کشور هزینه می شود اگر یک دهم این میزان در استان ها سرمایه گذاری شود، اتفاقات بزرگی در استان روی می دهد.

فلاحی یادآور شد: نتوانستیم این مظلومیت استان را در حوزه رسانه ای به دنیا نشان دهیم، شرایطی در استان وجود دارد که برای اینکه تیم‌های ما در مسابقات حضور داشته باشند دستشان خالی است که باید حامیان مالی را به این حوزه سوق دهیم تا حمایت بیشتری از تیم های شهرستانی داشته باشند.

وی اضافه کرد: باید تورنمنت چهار جانبه فوتبال بین تیم‌های مطرح کشور در ایلام برگزار تا استان از این طریق به کشور معرفی شود، برای معرفی استان ایلام در حوزه ورزش و رسانه باید همه مسوولان امر پای کار باشند.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ظرفیت های بانوان ایلامی در ورزش گفت: هر جایی که فضا برای بانوان ما فراهم شده توانسته اند خوب بدرخشند و تیم فوتبال بانوان پالایشگاه گاز ایلام با توجه به توفیقات بدست آمده باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان بر تعیین تکلیف سرمربی تیم ملی تاکید کرد، چراکه بخشی از دغدغه‌های مردم در حوزه مدیریت فوتبال است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.