عامل تیراندازی منجر به جرح در کرمانشاه دستگیر شد
26 بهمن 1401 - 14:27
بازدید 57
7
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: عامل تیراندازی منجر به جرح در حوزه کلانتری ۱۶ سعدی کرمانشاه روز چهارشنبه با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی استان دستگیر شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان از پایگاه خبری پلیس، سردار «علی‌اکبر جاویدان» در این ارتباط توضیح داد: به دنبال وقوع یک مورد تیراندازی منجر به جرح در حوزه کلانتری ۱۶ سعدی و ارجاع پرونده قضایی متشکله به پلیس امنیت عمومی استان دستگیری عامل یا عاملین تیراندازی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

وی گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی استان با انجام کارهای اطلاعاتی عامل اصلی تیراندازی را در محله پارک الهیه شناسایی و پس از انجام اقدامات فنی و شگردهای خاص پلیسی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

کشف ۱۱ فقره سرقت سیم برق در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه درادامه همچنین از کشف ۱۱ فقره سرقت سیم برق و دستگیری یک سارق با تلاش ماموران پلیس خبر داد و گفت: پس از وقوع سرقت های متعدد در حوزه سیم و کابل برق در شهر کرمانشاه رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران کلانتری ۱۵شریعتی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه ای شده و وی را حین سرقت دستگیر کردند.

سردار جاویدان ادامه داد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۱۱فقره سرقت سیم و کابل برق در شهر کرمانشاه اعتراف کرد و پس به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم معرفی شد.

دستگیری ۳ سارق حرفه ای در کنگاور و کشف ۲۲ فقره سرقت

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه همچنین گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی و کلانتری شهرستان، سه سارق حرفه ای دستگیر و ۲۲ فقره سرقت در شهرستان کشف شد.

سردار جاویدان افزود: ماموران پلیس کلانتری مرکزی و کارآگاهان آگاهی انتظامی این شهرستان موفق به شناسایی و دستگیری سه سارق حرفه ای در عملیات هایی غافلگیرانه و منسجم شدند .

وی ادامه داد: پس از دلالت متهمین به یگان انتظامی ابتدا منکر هرگونه سرقتی بوده لیکن با ارائه مدارک و مستندات در بازجویی های فنی و تخصصی چاره ای جز بیان حقیقت نداشته و به ۱۰ فقره سرقت منزل و ۱۲ فقره سرقت محتویات خودرو و سیم برق در شهرستان کنگاور اقرار کردند.

سردار جاویدان گفت: در این رابطه پرونده تشکیل و متهمین جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.