داروی “ویال لابتالول” در داروسازی اکسیر بروجرد تولید شد
27 بهمن 1401 - 20:57
بازدید 84
6
داروی " ویال لابتالول ۱۰۰ " در داروسازی اکسیر بروجرد تولید و روانه بازار مصرف شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان از روابط عمومی کارخانجات داروسازی اکسیر بروجرد ویال لابتالول یک داروی بلاک کننده رسپتورهای آلفا و بتا آدرنرژیک بوده که از طریق کاهش مقاومت عروق محیطی و همچنین تا حدی کاهش تعداد ضربانات قلبی و کاهش برون ده قلبی منجر به کاهش فشار خون و بهبود جریان خون در عروق می گردد.
این دارو جهت درمان بیماری پرفشاری خون، پرفشاری خون اورژانسی، پرفشاری خون اورژانسی در زنان باردار و همچنین درمان طولانی مدت آنژین کاربرد دارد.

کارخانه داروسازی اکسیر در زمینی با وسعت ۳۶ هکتار با زیر بنای معادل ۷۰ هزار متر مربع در شهرستان بروجرد در استان لرستان واقع شده است.

این کارخانه از بزرگترین واحدهای صنعتی کشور، در عرصه تولید داروهای انسانی است که با تکنولوژی پیشرفته خطوط تولید و مجموعه ای مجزا از ماشین آلات و تجهیزات مدرن آزمایشگاهی و پرسنل کارآزموده و متخصص، هم اکنون حدودا ۲۰۰ نوع فرآورده دارویی در دوزها و اشکال گوناگون تهیه و به بازار عرضه می نماید.

محصولات این شرکت شامل جامدات(قرص،کپسول و پودر برای تهیه سوسپانسیون خوراکی)،مایعات خوراکی(شربت و سوسپانسیون)، مایعات تزریقی ( ویال و آمپول)، پودرهای تزریقی، سوسپانسیون‌های تزریقی، ویال های لیوفیلیزه، کپسول های نرم(سافت ژل) و پودرهای خوراکی(ساشه) می باشد، در کنار این حجم از تولیدات تخصصی، واردات و تولید داروهای انحصاری، تحت لیسانس و فرآورده های بیوتکنولوژی از دیگر محصولات شرکت می باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.