فرماندار: شهرستان درگزین بیمارستان ندارد
04 اسفند 1401 - 11:16
بازدید 65
5
فرماندار شهرستان درگزین گفت: شهرستان درگزین فاقد بیمارستان بوده و اقدام به احداث بیمارستان برای شهرستان نیازمند اخذ مجوزهای صادره از وزارت بهداشت است.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: کمیل خواستان اظهار کرد: در فرآیند بحث بیمارستان مهمترین موضوع مجوزهای صادره از وزارت بهداشت است و اگر وزارت بهداشت مجوز لازم را صادر کند می‌توان نسبت به ساخت بیمارستان اقدام کرد.

وی افزود: بسیاری از پروژه‌هایی که در سطح شهرستان داریم، با اخذ ماده ۲۳ از طریق استان احداث پروژه‌ها آغاز می شود اما تنها چیری که نمی توان نسبت به ساخت آن اقدام و برنانه ریزی کرد، ساخت بیمارستان است که باید وزارت بهداشت مجوز آن را صادر کند.

خواستان با اشاره به فاصله ۱۲ کیلومتری شهرستان درگزین از شهرستان رزن تصریح کرد: مسئولان وقت در زمانی که درگزین جزء شهرستان رزن بوده تصمیم می گیرند مرکزیت در شهر رزن باشد و بیمارستان در رزن ساخته شود و در حال حاضر نیز احداث یک بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی در شهر رزن در دست اجراست.

وی گفت: با توجه به فاصله کم درگزین از رزن احداث چنین بیمارستانی در شهر رزن اقدام بسیار خوبی می‌تواند باشد ضمن اینکه ما نیز در تلاش هستیم با پیگیری لازم نسبت به ساخت بیمارستان در شهر قروه درگزین نیز اقدام کنیم.

خواستان یادآور شد: در حال حاضر در مراکز بهداشتی شهر قروه درگزین و شهرستان درگزین خدماتی که ارائه می‌شود خدمات محدود و در حد خدمات اورژانسی است و نمی‌توانند خدمات بیمارستان‌ها را ارائه کنند و باید به بیمارستان رزن مراجعه شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.