پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان لرستانی
13 شهریور 1399 - 9:37
بازدید 151
7

مدیرکل بنیادمسکن لرستان از پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان این استان خبر داد. به گزارش گفتمان زاگرس:مسعود رضایی در دیدار با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی که امروز دوازدهم شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: کار بازسازی و تعمیر بیش از ۳۲ هزار واحد […]

پ
پ

مدیرکل بنیادمسکن لرستان از پرداخت ۱۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات و کمک بلاعوض به سیل زدگان این استان خبر داد.

به گزارش گفتمان زاگرس:مسعود رضایی در دیدار با مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی که امروز دوازدهم شهریورماه صورت گرفت، اظهار کرد: کار بازسازی و تعمیر بیش از ۳۲ هزار واحد سیل زده در لرستان به پایان رسیده است.

وی با اشاره به صرف ۲۲۰ میلیارد تومان جهت اجرای طرح هادی وایمن سازی روستاهای لرستان تصریح کرد: بنیادمسکن همزمان با بازسازی واحدهای سیل زده عملیات ایمن سازی روستاهای لرستان را اجرا کرده که سه پروژه شاخص آن اجرای دیواره ساحلی پلدختر و روستاهای بابازید و چم مهر بوده است. ‌

مدیرکل بنیادمسکن لرستان به صدور و تحویل ۸۰ هزار جلد سند مالکیت به متقاضیان اشاره کرد و افزود: صدوراین اسناد با همکاری اداره ثبت اسناد واملاک استان صورت پذیرفته است.

مهرداد ویسکرمی نماینده مردم خرم آباد و چگنی در مجلس نیز در این دیدار تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را نشان از اندیشه ژرف و الهی امام راحل دانست و گفت: خدمت به محرومین در نظام اسلامی موهبت و توفیقی الهی بوده که برعهده مسئولین نظام گذارده شده است.

ایسنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.