اخبار پلیس شرق کرمانشاه؛ از کشف مواد محترقه میلیاردی تا دستگیری سارق خانه باغ
07 اسفند 1401 - 10:49
بازدید 99
2
کشف محموله ۷۵ هزار عددی مواد محترقه، دستگیری سارق اماکن خصوصی و خانه باغ، کشف ۶ کیلوگرم تریاک، کشف پوشاک قاچاق و دستگیری باند سارقان سیم و کابل از مهمترین خبرهای پلیس در ۲۴ ساعت گذشته شرق استان کرمانشاه است.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از کشف ۷۵ هزار و ۸۵۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز به ارزش ۵ میلیارد ریال در شهرستان “کنگاور” خبر داد.

سردار «جمال سلمانی» اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی از سوی پلیس امنیت اقتصادی استان مبنی بر اینکه یک دستگاه خودرو پراید قصد انتقال تعداد قابل توجهی مواد محترقه غیرمجاز را دارد، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران ایستگاه بازرسی شهید زنگنه “کنگاور” با دریافت اطلاعات تکمیلی از پلیس امنیت اقتصادی به محض مشاهده این خودرو نسبت به توقیف آن و بازرسی های لازم اقدام کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمانشاه افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۷۵ هزار و ۸۵۰ عدد مواد محترقه غیرمجاز که طبق نظر کارشناسان ارزش آن ها به پنج میلیارد ریال می رسید، کشف شد.

سردار سلمانی در پایان از دستگیری ۲ نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

کشف بیش از ۶ کیلو گرم ماده مخدر تریاک در صحنه

فرمانده انتظامی صحنه از کشف ۶ کیلو و ۲۵۰ گرم ماده مخدر تریاک در این شهرستان خبر داد و گفت: پس از اطلاع ماموران پلیس صحنه مبنی بر فعالیت یک نفر در کار توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «منوچهر رضایی » اظهار داشت: ماموران پس از شناسایی عامل توزیع مواد مخدر در عملیاتی وی را دستگیر و در بازرسی های انجام گرفته ۶ کیلو و ۲۵۰ گرم ماده مخدر تریاک کشف کردند.

سرهنگ رضایی در پایان از معرفی توزیع کننده مواد مخدر در این شهرستان و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

سارق اماکن خصوصی و خانه باغ در دام پلیس سنقروکلیایی

سرپرست فرماندهی انتظامی سنقروکلیایی از دستگیری سارق اماکن خصوصی و خانه باغ در این شهرستان و اعتراف وی به ارتکاب هفت فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ در شهر سنقروکلیایی ، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ «فرامرز منصوری» اظهار داشت: ماموران انتظامی کلانتری ۱۲ اندیشه در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی سارق حرفه ای شده و در عملیاتی وی را دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی ها به ارتکاب ۷ فقره سرقت اماکن خصوصی و خانه باغ اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف یک میلیارد ریال پوشاک قاچاق در کنگاور

فرمانده انتظامی شهرستان کنگاور از توقیف یک دستگاه خودروی نیسان حامل پوشاک قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی قره گوزلو کنگاور در راستای مبارزه با قاچاق کالا در سطح حوزه استحفاظی ، یک دستگاه خودروی نیسان حامل کالای قاچاق را متوقف کردند.

سرهنگ «حیدر حق جویان» اظهار داشت: در بازرسی ماموران پلیس از خودروی حامل کالای قاچاق، تعداد ۱۵۰جفت کفش ، ۱۵۴ عدد پیراهن، ۳۰۰ عدد تیشرت، ۱۵۰عددلباس بچه گانه و ۲۵۰جفت جوراب قاچاق کشف شد.

سرهنگ حق جویان با اشاره به دستگیری یک نفر و تشکیل پرونده قضایی در این رابطه اظهار داشت: ارزش ریالی این محموله قاچاق یک میلیارد ریال برآورد شده است.

دستگیری باند سارقان سیم برق در هرسین

فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از شناسایی و دستگیری سه سارق سیم و کابل برق و اعتراف آن ها به ارتکاب ۱۱ فقره سرقت خبر داد و گفت: پس از وقوع چند فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهر هرسین ، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

سرهنگ «علی عزیزیان» افزود: در همین راستا مأموران پلیس آگاهی در حین گشت زنی به یکدستگاه خودرو پراید با ۳ نفر سرنشین مشکوک و پس از توقیف و بازرسی از آن یک عدد قیچی سیم بر و یک تیغه قمه از نامبردگان کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمین در بازجویی ها به ۱۱فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.