حدود ۲ هزار و ۶۹ نفر در پتروشیمی دهلران مشغول به کار هستند
09 اسفند 1401 - 9:35
بازدید 98
1
مدیر سایت پتروشیمی دهلران گفت: فاز اول این سایت با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجراست و ۶۳ درصد نیروهای آن بومی استان ایلام هستند.
منبع : تابناک
پ
پ

به گزارش گفتمان: مصطفی درگاه شامگاه اظهار داشت: این سایت محصولاتی از قبیل اتیلن به میزان ۶۲۰ هزار تن، پلی پروپیلن ۱۴۰ هزار تن ، نفت کوره ۴۹ هزار تن و بنزین پیرولین ۴۳ هزار تن تولید می کند.

وی افزود: پتروشیمی دهلران در زمینی به مساحت ۲۰۰ هکتار در ۲ فاز تعریف شده که فاز اول الفین و فاز دوم آن پایین دستی و شامل اچ تی پی ، ال ال دی پی و پ پ است.

مدیر سایت پتروشیمی دهلران یادآور شد: خوراک فاز اول از ال ان جی ال ۱۳۰۰ دهلران با فاصله ۵۵۰ کیلومتر ، آب پروژه به میزان ۲۱ میلیون متر مکعب از سد مخرجی دویرج و برق نیز از نیروگاه صبا دهلران که داخل پلان وجود دارد، تامین می شود.

درگاه با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۲ هزار و ۶۹ نفر در پتروشیمی دهلران مشغول به کار هستند، ادامه داد: ۶۳ درصد از این تعداد نیروهای بومی استان ایلام و شهرستان دهلران هستند.

وی ابراز امیدواری کرد: با وجود جبهه های کاری صنایع پایین دستی این میزان در سال آینده رشد داشته و بخشی از بیکاری منطقه را کاهش دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.