انتقاد استاندار از دلالی در حوزه معادن/ پروانه بهره‌برداران غیرفعال باطل شود
13 شهریور 1399 - 10:39
بازدید 137
7

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از شیوه نظارت بر فعال بودن یا نبودن معادن استان گفت: باید جلوی دلال‌بازی‌ها در خصوص واگذاری معادن توسط شخصی که مجوز بهره‌برداری کسب کرده گرفته شود. به گزارش گفتمان زاگرس: اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای معادن استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید جلوی دلال‌بازی‌ها در خصوص واگذاری […]

پ
پ

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از شیوه نظارت بر فعال بودن یا نبودن معادن استان گفت: باید جلوی دلال‌بازی‌ها در خصوص واگذاری معادن توسط شخصی که مجوز بهره‌برداری کسب کرده گرفته شود.

به گزارش گفتمان زاگرس: اقبال عباسی عصر امروز در جلسه شورای معادن استان چهارمحال و بختیاری گفت: باید جلوی دلال‌بازی‌ها در خصوص واگذاری معادن توسط شخصی که مجوز بهره‌برداری کسب کرده گرفته شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با انتقاد از شیوه نظارت بر فعال بودن یا نبودن معادن استان تصریح کرد:  طبق گفته رئیس جمهور باید پروانه بهره‌برداری افرادی که معادن را غیر فعال رها کرده‌اند گرفته و به اشخاص دارای صلاحیت و توان بهره‌برداری واگذار شود.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری‌ها اولویت بیشتری در خصوص واگذاری معادن دارند زیرا تولیداتشان در همین استان مصرف می‌شود و به دنبال کسب سود و منفعت نیستند.

عباسی تاکید کرد: هدف فعال شدن و بازگشت معادن به چرخه تولید است و باید برای فعال کردن معادن استان از طریق حمایت شخصی که مجوز بهره‌برداری را گرفته و یا ابطال مجوز واگذاری به شخص دیگری اقدامی عاجل صورت پذیرد.

وی خاطرنشان کرد: تداخلات حریم معادن با سایر دستگاه‌ها از جمله نیروی انتظامی و شهرک بادام در کارگروه‌های تخصصی باید بررسی و نتیجه در جلسات بعدی اعلام شود

فارس

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.