رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان: همراه کردن مسئولان کار سختی است
15 اسفند 1401 - 18:21
بازدید 66
2
مجمع سالانه ورزش‌های همگانی خوزستان برگزار شد؛ رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان می گوید با توجه به نگاه متفاوتی که نسبت به مقوله ورزش وجود دارد، همراه کردن مسئولان کار سختی است.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: مجمع سالانه هیات ورزش های همگانی خوزستان امروز ۱۵ اسفندماه با حضور علی خلیلی سرپرست فدراسیون و حمید بنی تمیم مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان در اهواز برگزار شد.

رضا باقری رییس هیات ورزش های همگانی خوزستان در این مجمع اظهارکرد: با توجه به نگاه متفاوتی که نسبت به مقوله ورزش وجود دارد همراه کردن مسئولان در دستگاه‌های مختلف کار سختی است.

وی ادامه داد:  ما در هیات ورزش‌های همگانی استان دچار یک سردرگمی در برنامه‌ریزی هستیم. چون شاخص ارزیابی همه هیات‌های ورزشی مشخص است اما در هیات همگانی به این صورت نیست و ارزیابی ما منطبق بر برنامه‌هایی است که در طول سال انجام می‌شود.

رییس هیات ورزش‌های همگانی خوزستان با بیان این که از بدو ورود به این هیات تلاش کردیم در انتخاب نیروهای متخصص و متعهد دقت بسیاری داشته باشیم، ادامه داد: میزبانی دو دوره مربیگری فریزبی کشوری در دو بخش آقایان و بانوان برای اولین بار در خوزستان، برگزاری بیش از ۴۰ دوره آموزشی در استان، ترویج فرهنگ ورزش همگانی، پیگیری انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان‌ها و ادارات مختلف، ایجاد بزرگ‌ترین مرکز بازی‌های الکتریکی برای اولین بار در اهواز، کسب مقام اولی در مسابقات کشوری فریزبی در دو بخش آقایان و بانوان، از جمله برنامه‌های انجام شده توسط هیات استان است.

همچنین در ادامه نیز خزانه دار هیات به ارائه گزارش مالی در یک سال اخیر پرداخت و گفت: در مجموع کمک های مالی از سوی اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و فدراسیون یک میلیارد و ۲۹۹ میلیون تومان بوده است و ۳۰۰ میلیون تومان هم درآمدزایی داشته ایم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.