آمادگی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در تعطیلات نوروزی برای خدمات دهی به مردم و مسافران نوروزی
02 فروردین 1402 - 10:20
بازدید 69
5
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از آمادگی این دانشگاه در تعطیلات نوروزی برای خدمات دهی به مردم و مسافران نوروزی خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر  “جاسم محمدی” اظهار کرد: در ایام تعطیلات نوروزی ۱۴۰۲ تعداد ۱۰ بیمارستان شامل ۴ بیمارستان در مرکز استان و ۶ بیمارستان در شهرستان‌های تابعه استان و همچنین مراکز اورژانس شبانه‌روزی در شهرستانها به صورت شیفت‌بندی به مردم و بیماران خدمات رسانی خواهند داشت.

وی گفت:  در حوزه درمان در ایام تعطیلات نوروزی، برای اولین بار در استان کلینیک دندانپزشکی در مرکز استان در نوبت های صبح و عصر جهت انجام خدمات اورژانسی فعالیت خواهند داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی در حوزه فوریتهای پزشکی با ۵۰ دستگاه آمبولانس و ۲دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۳۷۰ نفر نیروی فوریت پزشکی در ۴۹ پایگاه اورژانس شهری و جاده‌ای در سطح استان و ۲ پایگاه موقت در نقطه صفر ایثار مهران و منطقه شرهانی دهلران خدمات‌رسانی خواهند کرد.

محمدی ادامه داد: در حوزه بهداشت نیز تعداد ۱۳ اکیپ در حوزه بهداشت محیط و بهداشت حرفه‌ای روزانه در نوبت‌های صبح و عصر از ساعت ۸ صبح لغایت ۸ شب به صورت شیفت بر اماکن عمومی و محل‌های تهیه و توزیع اقلام بهداشتی و خوراکی نظارت داشته و اکیپ‌های مبارزه با بیماریها نیز بصورت آنکال خواهند بود.

وی با بیان اینکه تمام مراکز بهداشتی درمانی بخش دولتی در سطح استان در ایام تعطیلات نوروزی برای ارائه خدمات به مراجعین فعال خواهند بود، تصریح کرد: در حوزه غذا و دارو نیز تعداد ۶ داروخانه شبانه روزی در مرکز استان و تمامی داروخانه‌های بیمارستان‌های تابعه دانشگاه و داروخانه‌های دولتی بصورت شبانه روزی فعالیت خواهند داشت و داروخانه‌های بخش خصوصی نیز در تمام شهرستان‌ها بصورت شیفت‌بندی فعال خواهند بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.