استاندار همدان: آمار تردد به استان ۱۳ درصد افزایش یافت
02 فروردین 1402 - 11:00
بازدید 69
4
استاندار همدان با بیان اینکه آمار تردد به استان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۳ درصد افزایش یافته است گفت: همدان رتبه چهارم ماندگاری خودروهای در کشور را کسب کرد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: علیرضا قاسمی‌فرزاد شامگاه سه شنبه در جلسه مشترک ستاد اجرایی خدمات سفر و کارگروه ایمنی راه‌ها و جاده‌های استان اظهار داشت: همدان بعد از استانهای مازندران، گیلان و مرکزی به عنوان چهارمین استان به لحاظ زمان ماندگاری خودروهای عبوری بیشتر شناخته شده است.

به گفته وی این یک فرصت مناسب برای جذب گردشگران و مسافران نوروزی برای بازدید از اماکن تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان همدان است.

وی از کاهش ۵۷ درصدی تصادفات جاده‌ای در راه‌ها و جاده‌های استان خبر و ادامه داد: ۱۵۰ عنوان برنامه برای معرفی میراث ناملموس فرهنگی ویژه استان همدان در نوروزگاه‌ها پیش بینی شده است.

قاسمی‌فرزاد ادامه داد: ۱۵ مکان در راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان به عنوان محل استراحت و ارائه خدمات به مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

استاندار همدان یادآور شد: ۱۱ بازارچه نوروزی در همدان و شهرستان های استان جانمایی و فعال شده است تا محصولات صنایع دستی استان را به گردشگران و مسافران نوروزی عرضه کنند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری امسال را سال «مهار تورم و رشد تولید» نامگذاری فرمودند ابراز امیدواری کرد: با برنامه‌ریزی و اقداماتی که در سال گذشته برای رشد تولید انجام داده‌ایم، بتوانیم در سال پیش رو تورم را مهار و تولید را در حد انتظار معظم‌له رشد بدهیم.

استاندار همدان از اصحاب رسانه برای انعکاس فضای شور و نشاط مردم استان و بازار پُررونق شب عید و همچنین فرهنگ‌سازی برای صرفه جویی در مصرف آب و انرژی قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.