نرخ جدید کرایه تاکسی در سنندج اعلام شد
03 فروردین 1402 - 23:34
بازدید 67
5
رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: پیشنهاد افزایش نرخ کرایه تاکسی به شورای اسلامی شهر سنندج ارائه و پس از تصویب شورا و تائید فرمانداری نرخ‌های جدید اعلام شد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: حمید خضری با بیان اینکه نرخ جدید کرایه تاکسی از اول فروردین به تاکسیرانان اعلام شده است، گفت: بیشترین نرخ کرایه تاکسی مربوط به مسیرهای میدان آزادی به دوشان، آساوله، باباریز و مسیر میدان انقلاب به انتهای نایسر برابر با هشت هزار تومان است.

رییس سازمان حمل ونقل بار و مسافر شهرداری سنندج ادامه داد: کمترین نرخ کرایه هم مربوط به مسیرهای میدان آزادی به سمت میدان گاز، میدان ظفریه، مبارک آباد، انتهای شریف آباد و انتهای غفور با پنج هزار تومان است.

وی گفت: کرایه مسیرهای میدان انقلاب به میدان سهروردی، ۱۷ شهریور، کارآموزی، میدان نبوت، لشکر، حاجی آباد، کانی کوزله و سه راه ادب، مسیر سه راه نمکی به شهرک اندیشه، مسیر میدان سهروردی به کمربندی ۱۷ شهریور، مسیر سهروردی به چهار راه طالقانی، سه راه ادب و نبوت هم پنج هزار تومان است.

وی با تأکید بر اینکه برچسب نرخ‌های جدید کرایه در بین رانندگان تاکسی توزیع و رانندگان ملزم به نصب آن در معرض دید مسافران هستند، افزود: شهروندان سنندجی در صورت مشاهده هرگونه تخلف و دریافت پول اضافی و یا هرگونه پیشنهاد و انتقادات؛ آن را از طریق سامانه پیامکی ۵۰۰۰۰۹۲۰۴۰ و یا شماره مستقیم ۱۳۳ به بخش بازرسی و نظارت واحد تاکسیرانی اعلام کنند.

شهر سنندج سه هزار و ۵۰۰ دستگاه تاکسی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.