نماینده مجلس: خدمات مناسب به مسافران نوروزی ارائه شود
04 فروردین 1402 - 0:59
بازدید 63
3
نماینده شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی پس از این بازدید میدانی ستاد اسکان مسافران نوروزی آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بر ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی تاکید کرد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی روز پنجشنبه از ستاد اسکان فرهنگیان آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد بازدید کرد و از نزدیک در جریان نحوه پذیرش و خدمات دهی به مسافران نوروزی قرار گرفت .

مهدی روشنفکر در این بازدید گفت: تاکید کرد: جلب رضایت مسافران فرهنگی مهمترین اولویت کاری و هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان فرهنگیان در سطح شهرستان ها و مناطق باشد تا مسافران با خاطراتی خوش استان را ترک کنند.

وی ادامه داد: شهرستان های بویراحمد ،دنا و مارگون دارای مکان های فراوان تاریخی و طبیعی است که هنوز برای گردشگران و مسافران ناشناخته مانده است و می طلبد دست اندرکاران تلاش بیشتری برای معرفی این جاذبه ها داشته باشند.

روشنفکر تاکید کرد که معرفی جاذبه های گردشگری مناطق سردسیری استان می تواند زمینه مناسبی برای کسب درآمد بیشتر برای ساکنان این مناطق فراهم کند.

ایمان سبحان نژاد معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و ایرج حجتی معاون توسعه مدیریت آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد در این بازدید گزارشی از روند تجهیز مدارس و نحوه پذیرش و اسکان مسافران نوروزی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد و شهرستان بویراحمد ارائه نمودند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.