استاندار لرستان: چهارخطه خرم‌آباد – کوهدشت خرداد سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد
13 شهریور 1399 - 18:48
بازدید 89
4

 استاندار لرستان گفت: عملیات احداث چهار خطه خرم‌آباد – کوهدشت خردادماه سال آینده به اتمام می‌رسد و این مسیر به جاده ایمنی تبدیل می‌شود. به گزارش گفتمان‌زاگرس:سید موسی خادمی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل فرمانداری کوهدشت اظهار داشت: مصوبات خوبی در حوزه های مختلف راه روستایی آب شهری […]

پ
پ

 استاندار لرستان گفت: عملیات احداث چهار خطه خرم‌آباد – کوهدشت خردادماه سال آینده به اتمام می‌رسد و این مسیر به جاده ایمنی تبدیل می‌شود.

به گزارش گفتمان‌زاگرس:سید موسی خادمی روز پنجشنبه در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان در محل فرمانداری کوهدشت اظهار داشت: مصوبات خوبی در حوزه های مختلف راه روستایی آب شهری و روستایی بهداشت و درمان گردشگری و راه و شهرسازی در جلسه امروز برای آبادانی و توسعه شهرستان کوهدشت به تصویب رسید.

وی با بیان اینکه تعدادی از پروژه های نیمه تمام شهرستان کوهدشت قرار شد در بازه زمانی مشخص به اتمام برسند ادامه داد: تکمیل چهارخطه خرم آباد به کوهدشت از دیگر مصوبات این جلسه بود که قرار شد بخشی تکمیل شده از آن تا آبان ماه امسال به زیر بار ترافیک برود.

استاندار لرستان همچنین گفت: فاز یک بیمارستان شهرستان کوهدشت نیز تا دو ماه آینده به اتمام می‌رسد و فاز دوم آن به قرارداد خواهد رفت.

وی گفت: حدود هشت هزار مترمکعب منبع ذخیره آب شرب تا پایان امسال در شهرستان کوهدشت و روستاهای حومه ساخته خواهد شد.

خادمی اظهار کرد: همچنین از طریق چندین ایستگاه پمپاژ که در این شهرستان به بهره برداری می رسد حدود یک هزار هکتار از اراضی شهرستان کوهدشت آبی می شود.

ایرنا

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.