مجلس به جای تصویب قوانین جدید در مورد شعار سال قوانین مصوب گذشته را اجرایی کند
04 فروردین 1402 - 11:36
بازدید 90
5
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی به جای تصویب قوانین جدید به بازنگری، ابلاغ و نظارت بر شیوه نامه های قوانین مصوب گذشته بپردازند.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: «سارا فلاحی» روز جمعه در حاشیه بازدید از نمایشگاه و نوروزگاه قلعه والی شهر ایلام در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مجلس در سال های گذشته قوانین متعددی در راستای شعار امسال با محتوای اشتغال، رونق تولید، بهبود وضعیت اقتصادی، معیشت مردم و حمایت از کالای داخلی مصوب کرده که باید بازنگری، نظارت و اجرایی شوند.

وی ادامه داد: به جای تعدد تصویب قانون های زیاد باید نظارت ها در راستای اجرایی شدن درست و به موقع این قوانین افزایش یابد.

فلاحی با پیشنهاد تشکیل کارگروه های نظارتی در مجلس، یادآور شد: دستگاه های اجرایی باید زیر ذره بین اجرای درست قوانین قرار گیرند و تشکیل این کارگروه ها به افزایش رشد تولید داخلی و مهار تورم کمک می کند.

نماینده ایلام در مجلس اضافه کرد: مسیر حرکت مجلس از تصویب قوانین جدید باید به سمت اجرایی کردن قوانین مصوب گذشته تغییر کند و به جای قوانین جدید قوانین گذشته اصلاح، اجرایی و نظارت شوند.

فلاحی با اشاره به اینکه رسانه ها تبیین گر افکار عمومی هستند، گفت: رسانه ها باید مسوولان را با مطالبه گری مجاب به پاسخگویی کنند و رسانه به عنوان یکی از ارکان قدرت با هم افزایی و همراهی شفاف با مسوولان در پیشبرد برنامه های دولت موثر واقع شوند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.