بازدیدهای نوروزی استاندار از بیمارستان اسلام‌آبادغرب و مرکز ترک اعتیاد کرمانشاه
05 فروردین 1402 - 12:23
بازدید 84
2
استاندار کرمانشاه در ادامه بازدیدهای نوروزی خود به بیمارستان و بازارچه صنایع دستی اسلام آباد غرب و نیز کمپ ماده ۱۶ نگهداری معتادان متجاهر کرمانشاه سر زد و دیداری نیز با رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور داشت.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: «محمد طیب صحرایی» با رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور دیدار داشت و بر ضرورت تکمیل زیرساخت های امداد و نجات استان بویژه در محور مرز خسروی و خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی(ع) تاکید کرد.

«صادق محمودی» که خود برای بازدیدهای نوروزی به کرمانشاه آمده بود، با اشاره به مرکزیت کرمانشاه در غرب کشور، قول داد که اعتبار و حمایت بیشتری در این زمینه به استان اختصاص دهد.

اسلام آباد غرب، مقصد پنجمین سفر شهرستانی استاندار کرمانشاه بود، در این بازدید استاندار کرمانشاه به بیمارستان و بازارچه صنایع دستی این شهر سر زد.

صحرایی پس از بازدید از بخش های مختلف بیمارستان، به رئیس دانشگاه علوم پزشکی دستور داد که ورودی و تجهیزات موردنیاز اورژانس جدید بیمارستان به سرعت تکمیل شود.

وی همچنین در بازارچه صنایع دستی اسلام آباد غرب حضور یافت و پس از بازدید از غرفه های آن، در جریان پیشنهادات و دغدغه های فعالان این بازارچه قرار گرفت.

کمپ ترک اعتیاد ماده ۱۶ معتادان متجاهر کرمانشاه مقصد بعدی استاندار بود، این کمپ زیر نظر بهزیستی فعالیت می کند و در این بازدید صحرایی از نزدیک در جریان مشکلات آن قرار گرفت.

وی در جمع بیماران مرکز حاضر شد و از آنان خواست تا تمام توان و اراده خود را برای بازگشت به کانون خانواده و اجتماع بکار بگیرند و از زمینه ایجاد شده برای نقش آفرینی در جامعه و بکارگیری استعدادهایشان استفاده کنند.

استاندار کرمانشاه همچنین از کارگاه تولید صنایع چوب این مرکز بازدید کرد و دستور داد تا برای بازاریابی و فروش محصولات آن اقدام شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.