کشف و معدوم سازی ۱۹۵۰ کیلوگرم گوشت ناسالم در ایلام
05 فروردین 1402 - 19:55
بازدید 74
5
مدیرکل دامپزشکی استان ایلام گفت: از 13 اسفند تاکنون 1950 کیلوگرم گوشت ناسالم ضبط و معدوم شده است.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: دکتر «یونس احمدی» اظهار کرد: شعار دامپزشکی امسال این است که «دامپزشکی تعطیل نیست» و از ۱۳ اسفند سال گذشته اکیپ نظارت نوروزی بر فرآورده‌های خام دامی فعال شد که متشکل از اکیپ‌های ثابت اداری و اکیپ‌های فعال بازرسی در سطح شهرها و روستاهای استان است.

وی هدف از این طرح را رسیدن پروتئین و لبنیات سالم به دست مردم عنوان و تصریح کرد: در این مدت ۲۰۵۰ مورد بازرسی دام کوچک و بزرگ و ۱۴۱ هزار قطعه از طیور صنعتی و کوچک انجام شده است.

مدیرکل دامپزشکی استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۱۹۵۰  کیلوگرم گوشت ناسالم ضبط و معدوم شده است، تصریح کرد: این اکیپ‌ها در سطح شرکت‌های نفتی نیز فعال است و نزدیک ۴۲۰۴ مورد بازدید از فرواردهای دامی انجام شده و در مجموع ۴۱۴ کیلوگرم گوشت قرمز و سفید و سوسیس و کالباس تاریخ مصرف گذشته ضبط شده که ۱۵۰ کیلوگرم آن در سردخانه یکی از شرکت‌های نفتی مهران ضبط شده است.

احمدی با بیان اینکه تلاش ما این است که شرایط بهداشتی مواد پروتئینی ارتقاء یاید، از مردم خواست برای هرگونه گزارش در این زمینه با شماره ۱۵۱۲ تماس بگیرند و مطمئن باشند با هر تماس گامی به سوی سلامت جامعه برداشته‌اند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.