احتمال سرریز شدن سد در کوهدشت و الیگودرز
06 فروردین 1402 - 23:45
بازدید 76
2
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای لرستان گفت: با توجه به پیش بینی بارش های نسبتا قوی طی ۴۸ ساعت پیش رو، احتمال سرریز شدن سد هاله کوهدشت و کزنار الیگودرز دور از انتظار نیست.
منبع : ایرنا
پ
پ

گزارش گفتمان: از آب منطقه ای لرستان داریوش حسن نژاد در حاشیه جلسه ستاد بحران لرستان افزود: با توجه به پُر شدن این ۲ سد و همزمان ورود سامانه بارشی جدید، مردم از تردد در حاشیه این سدها پرهیز کنند.

وی‌ اظهار داشت: حجم ذخیره سدهای کزنار الیگودرز و هاله کوهدشت پر است و احتمال سر ریز شدن این سدها نیز وجود دارد بنابراین از ساکنان حاشیه این سدها، مسافران نوروزی، کشاورزان و روستاییان درخواست می شود برای جلوگیری از هرگونه حوادث احتمالی نکات ایمنی را رعایت و از ورود به حاشیه این سدها خودداری کنند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای لرستان یادآور شد: در حال حاضر حجم ذخیره آب پشت هفت سد استان ۷۱ میلیون متر مکعب می باشد که نسبت به سال گذشته ۶درصد افزایش یافته است.

بنابر اعلام هواشناسی لرستان طی ۴۸ ساعت آینده سامانه بارشی با وضعیت نارنجی باعث بارندگی به ویژه در مناطق غربی و جنوبی استان می شود و از شهروندان و مسافران انتظار می رود این مدت از حضور در حاشیه رودخانه ها و مسیل ها اجتناب کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.