ایلام ظرفیت تبدیل شدن به میدان نفتی و گازی پارس غربی کشور را دارد
07 فروردین 1402 - 14:24
بازدید 73
3
استاندار ایلام: استاندار ایلام از تشکیل کارگروه ویژه متشکل از کارشناسان خبره و مدیران مرتبط با حوزه نفت و گاز در استان خبر داد و گفت: این استان با وجود ظرفیت های خاص این بخش می تواند در این حوزه به عنوان میدان نفت و گاز غرب کشور هدف گذاری و مطرح شود.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام نیا روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان ایلام اظهار داشت: وحدت و همدلی خاصی در استان ایلام سایه انداخته است و میان همه مسوولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، ائمه جمعه و دستگاه قضایی همدلی خاصی وجود دارد که بدون شک نتیجه این رویکرد تاثیر مثبتی در فعالیت های اجرایی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ایلام یکی از قطب های نفت و گاز و انرژی در کشور است، افزود: گام های بلندی برای توسعه برداشته شده و هدف گذاری خاصی نیز شکل گرفته شده است، این استان مرزی با داشتن منابع نفت ، گاز ، پتروشیمی، حفاری مخزن بانکول، باباگیر و پتروشیمی های در دست اجرا در آینده ای نزدیک به عنوان قطب انرژی غرب کشور تبدیل می شود.

استاندار ایلام تاکید کرد: با عنایت خداوند و با این نگاه در استان قدم های بلندی در راستای توسعه استان برخواهیم داشت و ایلام در آینده نه چندان دور به استان های برخوردار نزدیک خواهد شد.

بهرام نیا با بیان اینکه وحدت و همدلی کاملی بین دستگاه های اجرایی و مسولان استان وجود دارد، اضافه کرد: سال جاری به صورت هدفمند و با همت تمام مجموعه ها و مسوولان در راستای توسعه و کمک به معیشت مردم ، افزایش سرمایه گذاری در استان و کاهش تورم تلاش خواهیم کرد و به طور قطع با این روند توسعه سفر مردم پررونق تر و نشاط اجتماعی نیز حاکم خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: ایام نوروز سال جاری یک میلیون و ۷۸۷ هزار و ۸۳۲ تردد در جاده های استان ایلام ثبت شده است.

استاندار ایلام با بیان اینکه میزان تردد در استان ایلام ۱۳ درصد رشد داشته است، تصریح کرد: تلاش همه مدیران در شورای راهبری ترافیک سفرهای نوروزی زمینه سازی سفری ایمن و راحت توام با ایجاد رفاهیات برای اقشار مختلف مردم بوده است.

بهرام نیا با بیان اینکه نزدیک به ۹۰ هزار نفر از اماکن و مراکز تفریحی، توریستی و باستانی و گردشگری و نوروزگاه های استان بازدید داشته اند ، یادآور شد: نوروزگاه ها در بیشتر شهرستان های استان برپا شده و نمایشگاه های صنایع دستی با همت هنرمندان استان دایر و مردم استقبال بسیار خوبی از این اماکن داشته اند.

وی ابراز کرد: کلیه دستگاه هایی که در امر ایجاد و احیای بسترهای لازم برای مهمانان نوروزی انجام وظیفه کرده اند، بسیار خوب درخشیده اند، آمار تصادفات ما نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود ۷۵ درصد کاهش یافته است و تعداد مجروحان سوانح رانندگی نیز ۱۳ درصد کاهش را نشان می دهد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.