استانداری کرمانشاه و ایران خودرو بر سر افزایش تولید و ایجاد واحد قطعه‌سازی توافق کردند
07 فروردین 1402 - 14:29
بازدید 88
3
استاندار کرمانشاه با اشاره به وجود یک مجموعه از تولیدات خودرو سازی ایران خودرو در شهرک صنعتی شهرستان صحنه؛ از توافق استانداری کرمانشاه با شرکت ایران خودرو مبنی بر افزایش تولید خودرو در این مجموعه و همچنین ایجاد واحدهای قطعه‌سازی جدید در راستای اشتغال آفرینی بیشتر در استان خبر داد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: «محمدطیب صحرایی» در حاشیه بازدید از کارخانه ایران خودرو کرمانشاه که با حضور «عظیمی» مدیرعامل شرکت ایران خودرو و حجت الاسلام «حسینی کیا» نماینده سنقر و کلیایی و نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس برگزار شد؛ به اشتغال زایی جوانان کرمانشاهی در شرکت ایران خودرو در مجموع خودروسازی شهرک صنعتی صحنه اشاره کرد و افزود: حوزه صنعت یکی از عرصه‌های بسیار مهم برای تولید و اشتغال در استان کرمانشاه است.

وی در ادامه به نشست مشترک استاندار و مسئولان استان با مدیرعامل ایران خودرو اشاره کرد و گفت: در این جلسه توافقات بسیار خوبی در راستای اشتغال آفرینی بیشتر این شرکت در استان صورت گرفته است.

صحرایی یکی از موضوعات این توافق را افزایش ظرفیت تولید کارخانه ایران خودرو در کرمانشاه دانست و گفت: همچنین توافق شده در کنار مجموعه ایران خودرو واحدهای قطعه ساز توانمندتر و بیشتری ایجاد شود که هریک از این موارد می تواند اشتغال پایدار زیادی در استان فراهم کند.

استاندار کرمانشاه در ادامه اظهار داشت: این پیشنهادات با استقبال دکتر “عظیمی” مدیرعامل شرکت ایران خودور قرار گرفت و قول مساعد داد که در این راستا اقدام کند.

شرکت ایران خودور کرمانشاه بیش از ۴۱ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودروی پارس تولید کرد

به گفته مدیرعامل شرکت ایران خودرو کرمانشاه، این شرکت در سال گذشته به ۱۶/۳ درصدی تولیدات خود را نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش داد و توانست بیش از ۴۱ هزار و ۱۱۰ دستگاه خودروی پارس تولید کند.

تاسیس ایران خودرو کرمانشاه برمبنای مصوبه سفر مقام معظم رهبری در سال ۱۳۹۰ به کرمانشاه در دستور کار قرار گرفت و در نیمه اول امسال حدود ۱۸ هزار خودرو در این شرکت تولید شد.

کارخانه ایران خودرو کرمانشاه سوم مرداد ۹۶ با حضور معاون اول رییس جمهوری و وزیر وقت صنعت، معدن و تجارت و مسوولان محلی در نزدیکی شهر صحنه افتتاح شد.

شهرستان صحنه با ۷۷ هزار نفر جمعیت در ۵۵ کیلومتری شرق کرمانشاه واقع شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.