استاندار لرستان: کارگروه شعار سال در استان تشکیل می شود
08 فروردین 1402 - 16:36
بازدید 74
3
استاندار لرستان گفت: راه‌اندازی کمیته و کارگروه شعار سال برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در استان ضروری است بنابراین این مهم در دستور کار قرار می گیرد.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش ض فرهاد زیویار روز دوشنبه در نشست شورای اداری استان در سالن اجتماعات استانداری با حضور ویدیو کنفرانسی رییس‌جمهور اظهار کرد: اقدام در حوزه اجرا و کار مختص به قوه مجریه نیست بلکه همه مردم و دستگاه های اجرایی باید برای توسعه با یکدیگر هماهنگ باشند.

وی افزود: باید به نحو مطلوب از رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال مبنی بر مهار تورم و رشد تولید استفاده کنیم.

وی گفت: سالیان متوالی شعار سال از سوی رهبر معظم انقلاب، اقتصادی تعیین شده که نشان دهنده اهمیت این موضوع است بنابراین باید بنابر رهنمودهای رهبری در این حوزه تلاش کرد.

زیویار با بیان اینکه لرستان جزو رتبه داران تورم در کشور است تصریح کرد: این استان چندین‌ سال درگیر این موضوع می‌باشد که ریشه تاریخی دارد بر این اساس راه‌اندازی کمیته و کارگروه شعار سال ضروری بوده و دستگاه‌هایی که به صورت مستقیم با اقتصاد ارتباط دارند باید این تشکیلات را با محوریت استانداری فعال کنند.

وی با تاکید بر تلاش دستگاه‌های اجرایی غیر مرتبط با حوزه اقتصاد در راستای تحقق شعار سال گفت: دشمن قابلیت های مختلف کشور را هدف قرار داده و خط مقدم جنگ با دشمن، اقتصادی است اما در پس آن مسایل فرهنگی هم وجود دارد که دستگاه های اجرایی همچنین اقشار مختلف باید نسبت به آنها احساس مسوولیت کنند.

زیویار با بیان اینکه اقدامات بزرگی توسط دولت و دستگاه‌های اجرایی لرستان در سال گذشته انجام شده است ادامه داد: کنگره شهدا اردیبهشت ماه امسال در استان برگزار خواهد شد که در این راستا شناسنامه فرهنگی لرستان به کشور معرفی می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.