بساط سیم کارت فروشی و مسافر فروشی خارج از عُرف در پایانه مهران برچیده شد
09 فروردین 1402 - 11:43
بازدید 111
5
استاندار ایلام؛ استاندار ایلام با بیان اینکه پس از سالها بساط سیم کارت فروشی و مسافر فروشی خارج از عُرف در پایانه مهران برچیده شد، گفت: تمامی زیرساخت های پایانه مرزی مهران برای برگزاری باشکوه اربعین ۱۴۰۲ بایستی تکمیل شود.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام نیا، شامگاه سه شنبه در جریان بازدید از غرفه های عرضه صنایع دستی در شهر مهران، بازدید از پایانه برکت، بازدید از بازارچه گمرک مهران و سپس از پایانه مرزی مهران از غرفه فروش سیم کارت و باجه فروش بلیط در داخل پایانه نیز بازدید و در جریان فعالیت این واحد ها قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید اظهار کرد: پس از سالها بساط سیم کارت فروشی و مسافر فروشی خارج از عُرف در پایانه مهران برچیده شد و حدود دو ماه است غرفه فروش سیم کارت و باجه فروش بلیط طبق نرخ مصوب در داخل پایانه فعال شده و به مسافران و زوار ارایه خدمات می کند.

استاندار ایلام در ادامه برنامه خود از بخش های مختلف پایانه مهران بازدید کرد و در جریان آخرین پیشرفت فیزیکی پروژه های زیرساختی در پایانه مهران قرار گرفت و تاکید کرد: نظارت بر پایانه مهران باید استمرار داشته باشد و تمامی زیرساخت های پایانه مهران برای برگزاری باشکوه اربعین ۱۴۰۲ تکمیل شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.