لزوم ورود مدعی العموم به مسیر نا ایمن دهلران به اندیمشک در سایه بی توجهی مسئولان
19 فروردین 1402 - 11:08
بازدید 71
3
آقای دادستان! برابر اعلام رسمی مسئولان پلیس راه استان به دلیل کم عرض بودن و وجود نقاط حادثه خیز بیش از ۲۳ درصد حوادث رانندگی استان در محور‌های دهلران _ مهران و دهلران _ اندیمشک اتفاق می‌افتد که بدون شک این آمار مسئولیت آن دادستانی به عنوان مدعی العموم را سنگین تر می کند .
منبع : تابناک
پ
پ

گفتمان: راه به عنوان پیش قراول توسعه عمرانی ، اقتصادی و جذب سرمایه گذار می تواند زمینه ساز توسعه و اشتغال باشد ،موضوعی که سالهاست به خاطر سوء مدیریت و عدم چرخش مدیریت ها و استفاده از مدیران ناتوان هزینه های گزاف مالی و جانی برای مردم استان بخصوص شهرستان دهلران داشته است.

متاسفانه بی توجهی مدیران راهداری به حذف نقاط حادثه خیز، خط کشی و نصب علائم هشدار دهنده در مسیر های موصلاتی استان ایلام بخصوص شهرستان دهلران به سمت اندیمشک سالهاست تابوت برای شهروندان به ارمغان آورده است چرا که نا ایمن بودن این مسیر آژیر خطر را برای همگان به صدا درآورده است ولی گویا مسئولان اجرایی و مرتبط برای نشنیدن این آژیر خطر پنبه در گو ش خود فرو کرده اند .

مسیر مواصلاتی شهرستان دهلران یکی از شاهراه‌های استان از طریق جنوب و مسیر اتصال مناطق جنوبی به مرز مهران است و این مهم داشتن یک راه ارتباطی استاندارد و کم خطر را هم به لحاظ اتصال دهلران به مرز مهران و هم به لحاظ اتصال دهلران به ایلام و مرکز استان را بسیار پر اهمیت می کند.

ولی عدم توجه مسئولان مرتبط در بحث نگهداری باعث شده به مسیر دهلران به اندیمشک به یک جاده پر از چاله چوله تبدیل شود و  دارندگان وسایل نقلیه باید علاوه بر رانندگی پرخطرخسارت های مالی زیادی به خاطر آسیب دیدن وسایل نقلیه خود را در این شرایط سخت اقتصادی متحمل شوند.

متاسفانه ضعف مدیریت و عدم توجه به اصلاح نقاط حادثه خیز ،تحقق وعده چهار خطه کردن مسیر های موصلاتی که نمونه آن مهران به دهلران و دهلران به اندیمشک است سالهاست در پس وعده های مسئولان تنها شاهد تصادفات پرتکرار هستیم که مسئولان هنوز که هنوز است صدای ناله و فغان مادران، فرزندان که پدر و یا دیگر عزیزانشان از دست دادند را نشنیده اند !

آقای دادستان! برابر اعلام رسمی مسئولان پلیس راه استان به دلیل کم عرض بودن و وجود نقاط حادثه خیز بیش از ۲۳ درصد حوادث رانندگی استان در محور‌های دهلران _ مهران و دهلران _ اندیمشک اتفاق می‌افتد که بدون شک این آمار مسئولیت آن دادستانی به عنوان مدعی العموم را سنگین تر می کند و انتظار می رود به‌منظور احیا و صیانت از جان، مال و حقوق مردم و سفر با ایمن دادستانی به صورت ویژه و میدانی به این مهم ورود کند

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.