سرپرست فرمانداری کرمانشاه: تعدد قیمت یک کالا در نقاط مختلف شهر قابل قبول نیست
29 فروردین 1402 - 11:35
بازدید 101
7
سرپرست فرمانداری کرمانشاه گفت: تعدد قیمت یک کالا در نقاط مختلف شهر قابل قبول نیست و قیمت هر نوع کالا باید یکسان شود.
منبع : ایرنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: وی با بیان اینکه قیمت‌ کالاها در نقاط مختلف شهر باید به صورت یکپارچه و یکسان باشد، عنوان کرد: این تنوع و تعدد قیمت نه‌تنها در کالاهای اساسی بلکه برای اقلام مختلف وجود می‌کند.

آمویی با اشاره به اینکه در بازرسی‌ها علاوه بر خرده‌فروش، عمده‌فروش نیز باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: در زمینه تنظیم بازار در حوزه پیش‌بینی و پیشگیری به خوبی عمل نشده است.

وی با بیان اینکه برخی اقدامات همچون کنترل قیمت‌ها در حوزه سرمایه اجتماعی و اعتماد عمومی تأثیرگذار هستند، افزود: هم افزایی دوطرفه بین تولیدکننده و مصرف‌کننده نیز می‌تواند به تثبیت قیمت‌ها کمک کند.

سرپرست فرمانداری کرمانشاه با اشاره به ضرورت برپایی میادین میوه و تره‌بار در کرمانشاه گفت: رعایت شأن مردم ضروری است و فعالیت فروشندگان سیار و وانت‌بارها در نقاط مختلف در شأن مردم کرمانشاه نیست که این گروه باید ساماندهی شوند.

آمویی با بیان اینکه استفاده از تعاونی‌های روستایی در دستور کار قرار بگیرد، افزود: از افزایش قیمت در کشتارگاه‌ها جلوگیری شود که فشاری بر مصرف‌کننده تحمیل نشود.

وی با اشاره به اینکه مشکلات موجود در حوزه کالابرگ‌ها احصا شود، عنوان کرد: به هر میزان عدم نظارت بر بازار وجود داشته باشد به طور قطع آسیب‌ها نیز افزایش خواهند یافت.

شهرستان کرمانشاه یک میلیون نفر از جمعیت ۲ میلیون نفری استان را در خود جا داده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.