الزام به دریافت بارنامه برای هرگونه جابه‌جایی کالا در جاده‌های کرمانشاه
30 فروردین 1402 - 12:07
بازدید 56
3
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه، از الزام ناوگان به دریافت بارنامه برای هرگونه جابه‌جایی کالا در جاده‌های برون‌شهری استان خبر داد.
منبع : فارس
پ
پ

به گزارش گفتمان: فریبرز کرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به قوانین و مقررات و نحوه فعالیت ناوگان در سطح جاده‌های به دلیل ایمنی راننده و سایر کاریران جاده‌ای طی بخشنامه صادره کل ناوگان کشور الزام به دریافت بارنامه برای هرگونه جابه‌جایی کالا در جاده‌ها هستند.

وی گفت: متأسفانه بخشی از ناوگان بدون اخذ بارنامه، نسبت به جابه‌جایی بار اقدام می‌کنند از جمله مواد معدنی که در حاشیه شهرها فعالیت دارند؛ این ناوگان بیمه شخص ثالث و بیمه ناوگان ندارند و در صورت بروز حادثه مشکل‌ساز می‌شوند.

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این خصوص، محموله حمل‌ شده نیز از سوی اداره صمت استان کرمانشاه به‌ عنوان برداشت غیرمجاز تلقی می‌شود و مسؤولیت تصمیمات متخذه از قبیل: جرائم احتمالی یا توقیف محموله در صورت تحویل بار به رانندگان و وسایل نقلیه حمل بار فاقد کارت هوشمند، بر عهده معدن داران خواهد بود.

وی افزود: برای گرفتن بارنامه باید کارت هوشمند داشته باشند و نداشتن بارنامه خلاف مقررات است که پلیس‌راه با این موضوع برخورد جدی دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.