واحد تولیدی غیرمجاز کره در اسدآباد پلمب شد
30 فروردین 1402 - 12:41
بازدید 92
5
مدیر غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد از پلمب یک واحد تولیدی غیرمجاز کره در این شهرستان خبر داد.
منبع : ایسنا
پ
پ

به گزارش گفتمان: رسول اسدی‌منش اظهار کرد: با توجه به گزارشات مردمی به اداره اماکن شهرستان مبنی بر تولید کره تقلبی در یک منزل خالی از سکنه از این منزل با دستور مقام‌قضایی بازدید به عمل آمد و دو تن کره و مواد اولیه شامل خامه صنعتی، روغن قنادی، آردی و کره گیاهی کشف شد.

وی اضافه کرد:️ در این بازرسی از محصول نهایی و مواد اولیه نمونه برداری صورت گرفت و نمونه‌ها برای انجام آزمایش به آزمایشگاه ارسال و محل مورد نظر تا اعلام نتایج آزمایشگاهی پلمب و پرونده فرد متخلف برای پیگیری به مراجع قضایی ارجاع داده شد.

اسدی‌منش تأکید کرد: از همشهریان درخواست داریم مواد غذایی مورد نیاز خود را تنها از مراکز معتبر و دارای مجوز تهیه کرده و در صورت برخورد با موارد مشکوک با سامانه ۱۹۰ تماس گرفته یا موضوع را به مدیریت غذا و دارو دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اسدآباد گزارش دهند.

وی در ادامه با بیان اینکه به طور مرتب گشت‌های مشترک از سطح واحدهای حوزه آرایشی، بهداشتی و عطاری‌ها شهرستان انجام می‌شود، یادآور شد: در این بازرسی‌ و بازدیدها هر گونه اجناس تقلبی و قاچاق جمع‌آوری و با فرد خاطی برخورد قاطعانه می‌شود. در همین رابطه هفته گذشته طی بازدیدهای مشترک ۲۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی تقلبی کشف، شناسایی و معدوم شد.

اسدی‌منش در ادامه در رابطه با نظارت مدیریت غذا و دارو شهرستان نسبت به کیفیت آرد نانوایی‌ها از نظر سبوس و نداشتن مواد افزودنی تصریح کرد: خوشبختانه در سال گذشته موردی از افزودنی جوش شیرین به نان توسط نانوایی های سطح شهرستان گزارش نشده است.

وی در پایان از فعالیت ۱۰ داروخانه خصوصی و دولتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد، هشت داروخانه خصوصی، دو داروخانه دولتی و یک داروخانه مربوط به تأمین اجتماعی بوده که بازرسی‌های لازم غذا و دارو از سطح این داروخانه به صورت مستمر انجام می‌گیرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.