نقش و اثرگذاری معلمان در توسعه و پیشرفت هر کشور بسیار ملموس است
10 اردیبهشت 1402 - 19:23
بازدید 44
2
استاندار ایلام؛ استاندار ایلام گفت: نقش و اثرگذاری معلمان در توسعه و پیشرفت هر کشور بسیار ملموس است.
منبع : تابناک
پ
پ

به گزارش گفتمان: حسن بهرام‌نیا ظهر روز یکشنبه در نشست «جهاد تبیین» ضمن گرامیداشت روز کارگر، هفته معلم و یاد و خاطره شهید «مرتضی مطهری»، گفت: کارگران با تلاش هم جانبه چرخه اقتصاد و تولید را به گردش در می‌آورند.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کارگران، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: «کارگران ستون فقرات تولید هستند».

استاندار ایلام با اشاره جایگاه والای معلمان در جامعه نیز گفت: نقش و اثرگذاری معلمان در توسعه و پیشرفت هر کشور بسیار ملموس است.

وی در ادامه به ضرورت توجه به جهاد تبیین در جامعه اشاره و بیان دستاوردهای نظام و انقلاب را مصداق بارز جهاد تبیین عنوان و تاکید کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین باید نصب العین همه مدیران باشد، در بحث جهاد تبیین، رسانه‌ها و فضای مجازی استان پمپاژ امید بودند و امیدآفرینی کردند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام اضافه کرد: دولت سیزدهم در بیان دستاوردها «شفافیت» دارد و از هیچ تلاشی برای توسعه و پیشرفت کشور دریغ نخواهد کرد.

استاندار ایلام به اشاره جایگاه نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان، جمهوری اسلامی ایران را قلب جهان اسلام عنوان کرد و افزود: امروز هدف جبهه استکبار منزوی کردن اسلام است که ضرورت دارد، برای جهاد تبیین همه با تمامی توان تلاش کرده و خدمات نظام را برای نسل جدید اطلاع رسانی کنیم.

وی تصریح کرد: جبهه استکبار پس از شکست در جنگ سخت، تلاش دارد در نبرد فرهنگی به کشور ضربه بزند، اما در نبرد اقتصادی و فرهنگی با جبهه استکبار، پیروز نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.